Iranian Agriculture News Agency

ربانی خبر داد:

استان آذربایجان شرقی جزو استانهای منتخب اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها در کشور

مدیرعامل ستاد اجرایی فرمان امام آذربایجان شرقی گفت: سال گذشته استان آذربایجان شرقی جزو استانهای منتخب اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها در کشور بود.

 استان آذربایجان شرقی جزو استانهای منتخب اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها در کشور

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی،  مصباح ربانی در همایش جهش تولید در دیمزارهای استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه سال گذشته جزو استان ‌های منتخب اجرای این طرح بودیم و تجربه خوبی در این زمینه کسب کردیم، خاطرنشان کرد: طرح جهش تولید در دیمزارها تجربه خوبی بین همکاری بین دو دستگاه اجرایی و حاکمیتی بود.

وی با اشاره به اینکه بحث امنیت غذایی و خودکفایی کشاورزی همیشه جزو تاکیدات رهبر معظم انقلاب است، گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بر این اساس طرح جهش تولید در دیمزارها را با همکاری جهاد کشاورزی اجرا می‌کند.

وی گفت: پشتیبانی بیمه کشاورزان پشتیبانی ادوات خودروهای استیجاری و ارائه مشاوره های فنی به کشاورزان از جمله خدمات ستاد اجرایی فرمان امام به کشاورزان در اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها می باشد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آذربایجان شرقی با بیان اینکه طرح جهش تولید در دیمزار‌ها در آذربایجان شرقی برای دومین سال است که اجرا می‌شود افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در آذربایجان شرقی حمایت‌های بیمه‌ای، ادواتی و آموزشی دارد تا طرح جهش تولید در دیمزار‌های استان به خوبی اجرا شود.

وی ادامه داد: این طرح در استان ما امسال در ۳۵۰ هزار هکتار اراضی اجرا می‌شود و سال قبل نیز در ۱۵۴ هزار هکتار اجرا شد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید