Iranian Agriculture News Agency

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان در دیدار با خانواده شهدای جهادگر:

همواره باید پیروی از تفکر ایثار شهدای جهادگر و فرهنگ جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهیم

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: همواره باید پیروی از تفکر ایثار و فرهنگ جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

همواره باید پیروی از تفکر ایثار شهدای جهادگر و فرهنگ جهادی  را سرلوحه کار خود قرار دهیم

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، سیدعلی مختاری در دیدار با مادر شهیدان جهادگر والامقام شهید یعقوب غریبدوست و شهید مجید و حبیب رحیمی سعدی که به مناسبت هفته  دفاع مقدس  و با حضور حاج حسین مردانلو مدیرعامل کانون سنگرسازان بی سنگر استان آذربایجان شرقی و یوسف شیخ زاده مرندی رییس اداره ایثارگران سازمان برگزار شده بود ضمن تبریک هفته گرامیداشت دفاع مقدس از خانواده شهدای جهادگر تقدیر به عمل آورد.

وی با بیان اینکه امنیت اکنون کشور مرهون مجاهدت و تلاش شهدای والامقام به ویژه شهدای جهادگر می باشد که با خون خود این امنیت را تضمین نمودند ادامه داد: شهدای جهادگر نمونه کاملی از ایثار و از خود گذشتگی  می باشند که بایستی اکنون سرلوحه دیگران در ارائه خدمت قرار گیرند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه ایثارگران ، جانبازان و خانواده شهدا امید جامعه مردم و مسئولین هستند و دیدار با آنها انرژی مضاعفی در انجام وظایف به مسئولین خواهد داد.

وی حرمت گذاشتن به ایثارگری و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ، جانبازان و ایثارگران  جنگ تحمیلی را یکی از مهمترین وظیفه مسئولان برشمرد وگفت: این بزرگواران افتخار جامعه هستند و جایگاه آنان باید در جامعه حفظ شود.

 مختاری صبر و استقامت خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران را ستودنی خواند و افزود: همواره باید پیروی از تفکر ایثار شهدای جهادگر و فرهنگ جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

 وی اضافه کرد: خانواده های معظم شهدا با دل سرشار از ایمان خود به جامعه ما آبرو  و اعتبار بخشیدند.

گفتنی است در پایان این دیدارها با اهدای لوح های جداگانه ای توسط معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان از مادران و خانواده های این شهیدان جهادگر گرانقدر تجلیل به عمل آمد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید