Iranian Agriculture News Agency

تقدیر از تلاشهای ارزنده رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در زمینه پیشبرد اهداف عالیه سوادآموزی

استاندارآذربایجان شرقی با اهدای لوحی به رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از تلاشهای اکبر فتحی در راستای پیشبرد اهداف عالیه سوادآموزی و رشد کمی و کیفی شاخصهای باسوادی در سطح استان تجلیل نمود.

تقدیر  از تلاشهای ارزنده رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در زمینه پیشبرد اهداف عالیه سوادآموزی

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، در لوح اهدایی  محمدرضا پورمحمدی خطاب به اکبر فتحی آمده است: افزایش پوشش تحصیلی و آموزش نیروی انسانی و تلاش برای ریشه کنی بیسوادی یکی از مهمترین پیش نیازهای توسعه پایدار و زمینه سازی برای تحقق تمدن ایرانی ـ اسلامی به شمار می آید که در اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری به ویژه در بیانیه گام دوم انقلاب مورد تاکید قرار گرفته است.

استان آذربایجان شرقی در سایه برخورداری از مردمی غیور و فرهنگ پرور و تلاش و همت مسئولین دلسوزی چون شما توانسته است در این راستا به نتایج درخشان و امیدبخشی دست پیدا کند.

لذا بدینوسیله مراتب سپاسگزاری و قدرشناسی خود را از تلاشهای ارزنده جنابعالی و مجموعه همکاران محترم در زمینه پیشبرد اهداف عالیه سواد آموزی و رشد کمی و کیفی شاخص های باسوادی در سطح استان ابراز می دارم. امید است در سایه الطاف بیکران باریتعالی توفیقات روزافزونی در گام برداشتن در مسیر دستیابی به اهداف عالیه نظام تعلیم و تربیت کشور داشته باشید.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید