Iranian Agriculture News Agency

کسب رتبه اول در سطح کشور توسط هسته گزینش سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در شاخص قانونمندی

هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در شاخص قانونمندی در میان هسته های گزینش وزارت جهادکشاورزی در ارزیابی عملکرد هسته های گزینش در مقطع زمانی سالهای 1397 لغایت 1399 رتبه اول را کسب نمود.

کسب رتبه اول در سطح کشور توسط هسته گزینش سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در شاخص قانونمندی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، شاهرخ شجری معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر جهادکشاورزی و دبیر هیأت مرکزی گزینش وزارت جهادکشاورزی با اهدای لوح تقدیری به  حاج محمدحسین خانزاده مدیر هسته گزینش سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی آورده است:

به یاری خداوند متعال و به منظور ارزیابی عملکرد و ارج نهادن به زحمات همکاران، نظام جامع ارزیابی عملکرد هسته های گزینش وزارت جهادکشاورزی در مقطع زمانی سال های 1397 لغایت 1399 به طور کامل به اجرا درآمد.

براساس نتایج حاصله از ارزیابی انجام شده، آن هسته به عنوان رتبه اول در شاخص قانونمندی در میان سایر هسته های گزینش، شناخته شده که مایه مباهات و شکرگزاری است.

بدین وسیله، از زحمات بی دریغ و صادقانه شما و همکارانتان در راستای تحقق اهداف والای گزینش کشور، تشکر و قدردانی نموده، امید است با اتکال به خداوند متعال و تلاش و همت مضاعف جنابعالی و همکاران، بیش از پیش شاهد ارتقاء عملکرد در انجام مأموریت ها و وظایف محوله باشیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید