Iranian Agriculture News Agency

دیدار رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با رئیس کل دادگستری استان بمناسبت هفته قوه قضائیه

تجلیل ازحمایت های قانونی دادگستری جهت ممانعت و بازدارندگی از ساخت وسازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به مناسبت هفته قوه قضائیه به اتفاق تعدادی از معاونین ومدیران سازمان با رئیس کل دادگستری استان دیدار کرد.

تجلیل ازحمایت های قانونی دادگستری جهت ممانعت و بازدارندگی از ساخت وسازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی،  در این دیدار  اکبر فتحی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید بهشتی و تبریک هفته قوه قضائیه خدمت رئیس کل دادگستری استان و کارکنان صدیق این مجموعه از زحمات و تلاش های قضات در امر پشتیبانی ها و حمایتهای قانونی مجموعه دادگستری استان جهت ممانعت و بازدارندگی از ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی و تلاش جهت حفظ اراضی زراعی تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش ها ، کرامت انسانی ایفا نموده است گفت: این قوه در راستای اجرای عدالت در بیش از چهار دهه گذشته یاران بسیاری را تقدیم انقلاب و تحقق حکومت عادلانه اسلامی نموده است که شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، گواهی روشن براین مدعاست.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان بابت حمایتهای مجموعه دستگاه قضایی از فعالیتهای کشاورزی و همکاری صمیمانه آن مجموعه در حل مشکلات واحدهای تولیدی کشاورزی تقدیر و تشکر نموده و گفت: انصافاً درسالهای اخیر درگره گشایی از مشکلات و چالشهای بخش کشاورزی حمایتهای بسیار مطلوبی از جانب مجموعه دستگاه قضایی و مخصوصاً رئیس کل این مجموعه درقالب ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری و شورای حفظ بیت المال وکارگروه مربوط به حدنگاری وکمیته نظارت برتنظیم بازار انجام شده است که جای قدردانی دارد.

وی بر جلوگیری از تصرفات غیرقانونی و ممانعت از تضییع حقوق دولت و مردم تاکید نموده و گفت: حمایت‌ های قانونی برای جلوگیری از تغییر کاربری و ممانعت از سوء استفاده سودجویان باید تداوم یافته و تقویت شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان در خاتمه این دیدار با اهدای لوح تقدیر از طرف سازمان از مساعدت و همکاری دستگاه قضایی با این سازمان در راستای حفاظت از اراضی کشاورزی قدردانی کرد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید