Iranian Agriculture News Agency

کریمی در گفتگو با ایانا خبر داد:

افتتاح ٤ طرح کشاورزی به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی در مراغه

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ویژه مراغه از افتتاح و بهره برداری از ٤ طرح کشاورزی به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی خبر داد.

افتتاح ٤ طرح کشاورزی به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی در مراغه

 اسماعیل کریمی اصل در حاشیه افتتاح طرح های کشاورزی این شهرستان به مناسبت هفته جهادکشاورزی در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی ضمن اعلام این خبر در مورد طرحهای کشاورزی افتتاحی شهرستان گفت: گلخانه کوچک مقیاس به مساحت ٥٧٠ مترمربع در روستای خانقاه و واحد بسته بندی تخم مرغ و تخم بلدرچین با ظرفیت ٨٥٠ تن در سال در منطقه گل تپه و دو طرح آبیاری تحت فشار قطره ای و بارانی به طور نمادین از سایر طرح های مشابه به مساحت ٢.٥ و ٤ هکتار در روستای بلوک آباد، طرح هایی هستند که به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در شهرستان ویژه مراغه افتتاح شدند.

وی در جریان مراسم افتتاح گفت: برای اجرای این طرحها در مجموع حدود 12 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و با بهره برداری از آنها برای 27 نفر شغل مستقیم ایجاد گردیده است.

 معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ویژه مراغه در پایان خاطرنشان کرد: شعار سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها در راس کلیه فعالیتهای مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان می باشد و خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید