Iranian Agriculture News Agency

اعیانی در پاسخ به سوال ایانا گفت:

تولید محصولات سلامت محور و سالم، با استفاده از تکنولوژیهای روز جهانی در شرکت پگاه آذربایجان شرقی

نشست خبری شورای ارتباطات پگاه با رعایت پروتکلهای بهداشتی و به مناسبت 11 خرداد روز جهانی شیر با حضور مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی در مجموعه شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی برگزار شد.

تولید محصولات سلامت محور و سالم، با استفاده از تکنولوژیهای روز جهانی در شرکت پگاه آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی،  مرتضی اعیانی در این نشست گزارشی کوتاه از فعالیتهای انجام گرفته در این مجموعه ارائه و بر اشاعه فرهنگ مصرف شیر و فرآورده های شیری در جامعه تاکید نمود.

وی سلامت و نشاط خانواده ها را در گرو تغذیه مناسب و معرفی شیر به عنوان یک طعام بهشتی به فرزندان دانست و ابراز امیدواری نمود در روز جهانی شیر بتوانیم پیوند خانواده ها با این غذای سالم را محکم تر نماییم .

 اعیانی همچنین در این نشست در پاسخ به سوال خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی با اشاره به تولید محصولات سلامت محور و سالم، با استفاده از تکنولوژیهای روز جهانی در شرکت پگاه را موجب حفظ امنیت غذایی جامعه بسیار موثر دانست و خاطر نشان شد: امروز به مدد کارشناسان و کارگران توانمند این مجموعه شبانه روز در تلاش هستیم تا با دریافت شیر خام با کیفیت و سالم سازی و تولید انواع محصولات و فرآورده های شیری در جهت رشد و شکوفای اقتصاد مقاومتی در استان نقش سازنده ایفا نماییم و به اشتغال زایی جوانان بیش از پیش کمک کنیم .

 مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی همچنین به مناسبت روز جهانی شیر در بخش دیگری از سخنان خود خواستار تخصیص یارانه مناسب برای فرآورده های شیری خانوارها شد و همچنین از مصرف کنندگان و مشتریان گرانقدر خواست تا در سبد خانواده شیر و لبنیات را فراموش نکنند .

 بازدید از نمایشگاه محصولات پگاه و همچنین حضور در خطوط تولید و آشنایی با فرآورده های جدید شرکت پگاه آذربایجان شرقی، بخش دیگری از برنامه های نشست شورای ارتباطات تبریز بود.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید