Iranian Agriculture News Agency

تجلیل رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان از فرمانده حوزه یک بسیج ادارات سپاه عاشورا

نائب رئیس مجمع عالی بسیج استان به نمایندگی از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با حضور در محل حوزه یک بسیج ادارات سپاه عاشورا با اهدای لوح رئیس سازمان از کسب عنوان موفقترین رده بسیج درسطح استان توسط فرمانده این حوزه تجلیل کرد.

تجلیل رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان از فرمانده حوزه یک بسیج ادارات سپاه عاشورا

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، در نشستی که در محل حوزه یک بسیج ادارات با حضور بیوک رئیسی نائب رئیس مجمع عالی بسیج استان ، حجت الاسلام والمسلمین رضائی از حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و حسن منیری فر و بیوک صالح مومنی از مدیران وفرماندهان بسیج سازمان جهاد کشاورزی برگزار گردیده بود، با تقدیم لوح تبریک رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان از زحمات و تلاشهای فرمانده و اعضای شورای بسیج یک کارمندی تقدیر و از خدمات آنها وکسب عنوان موفقترین رده بسیج استان تجلیل شد.

در این لوح خطاب به جناب سرگرد پاسدار سیروس رضائی آمده است: دریافت لوح افتخار سازمانی به عنوان موفق ترین رده بسیج در سپاه عاشورا بر اساس ارزیابی های انجام گرفته از سوی واحدهای نظارتی سپاه عاشورا نشان از لیاقت ، شایستگی ، شجاعت و سیرت و روحیه جهادی و انقلابی آن برادر بسیجی مردمی سپاه عاشورا می باشد از آنجایی که موفقیت از بین بهترین و  نمونه ترین انسان های ارزشی برای شما حاصل شده خود گواه دیگری بر شاخص های برتر جنابعالی در این ارزیابی می باشد.

ضمن عرض تبریک این موفقیت، توفیقات روزافزون آن برادر ارزشی و ولایت ‌مدار را از درگاه احدیت مسئلت دارم. کن جمیلاً تری الوجود جمیلاً .

سرگرد سیروس رضائی فرمانده حوزه یک بسیج ادارات سپاه عاشورا نیز ضمن سپاس از رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی و همکاران ایشان با تاکید بر نقش جهاد کشاورزی در تامین مایحتاج مردم ، از نقش جهادگران درحوزه های مختلف تشکر کرد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید