Iranian Agriculture News Agency

تقدیر رئیس حراست کل استان آذربایجان شرقی از مدیر حراست سازمان جهادکشاورزی استان

رئیس حراست کل استان آذربایجان شرقی با تقدیم لوحی به مدیر خراست سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی ضمن تبریک عید سعیدفطر از زحمات و تلاشهای ایشان و مدیریت حراست سازمان در راستای همکاری با حراست کل استان تجلیل به عمل آورد.

تقدیر رئیس حراست کل استان آذربایجان شرقی از مدیر حراست سازمان جهادکشاورزی استان

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، رئیس حراست کل استان آذربایجان شرقی در این لوح خطاب به غلامحسین هاشم پور آورده است:

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، ضمن شکرگزاری به درگاه ایزد منان، پیشاپیش عید سعید فطر را خدمت جنابعالی تبریک و تهنیت عرض نموده و بهروزی و تندرستی شما را در پناه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم( عج) آرزومندیم.

بی تردید، تلاش خستگی ناپذیر و شبانه روزی آن عزیز در سالی که گذشت به ویژه همکاری و مساعدت های به عمل آمده با حراست کل استان، در پیشگاه خداوند منان پوشیده و مستور نبوده و مقبول و مأجور خواهد بود. در این مجال از زحمات و تلاشهای شما تقدیر و تشکر می گردد.

امیدوارم با استعانت از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم و با پیروی از رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای( مدظله العالی) در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی پیروز و سربلند باشید.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید