Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به مناسبت سالروز تأسیس رادیو

نقش بی بدیل رادیو تبریز در بخش کشاورزی در ایام کرونایی فراموش نشدنی می باشد

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با ارسال پیامی خطاب به معاون صدای استان آذربایجان شرقی ، ۴ اردیبهشت مصادف با روز رادیو و هشتاد و یکمین سالروز تأسیس و آغاز به کار رادیو را به تمامی کارکنان بخش صدای مرکز آذربایجان شرقی تبریک گفت.

نقش بی بدیل رادیو تبریز در بخش کشاورزی در ایام کرونایی فراموش نشدنی می باشد

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، متن کامل پیام  اکبر فتحی خطاب به  مهدی راثی به شرح زیر می باشد:

از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر 

یادگاری که در این گنبد دوار بماند

رادیو رسانه ای صمیمی، جذاب و سهل الوصول است که با کمترین مشارکت حواس می توان از آن بهره جست و در هر شرایط زمانی و مکانی کارایی دارد. رادیو تنها رسانه ای است که در حین کارهای حساس مانند رانندگی ، کاشت و برداشت محصول و...، بدون دغدغه می توان از آن استفاده کرد ، تاثیرات اجتماعی و روانی رادیو بیش از هر رسانه دیگری است، تاثیر شنیدن رادیو بسیار بیشتر از دیدن است، برای همین است که به رشد ذهنی و فکری کمک زیادی می کند، رادیو خودمانی ترین رسانه ای است که می تواند خلوت و تنهایی افراد را پر کند. پیام رسانی در رادیو سریع و آسان است، در عین حال با آن می توان گستره بیشتر را اطلاع رسانی و پیام دهی کرد. رادیو با صدا و سکوت، چشم فکر و باطن انسان را تحریک می کند و او را به دیدن نادیده ها می برد.

اینجانب با اذعان بر اینکه نقش بی بدیل رادیو تبریز در بخش کشاورزی در ایام کرونایی فراموش نشدنی می باشد ضمن خداقوت و قدردانی از تلاشهای بی دریغ مجموعه فعالان رادیو تبریز از برنامه های آشنای کندیمیز و یاشیل لیق گرفته تا سحرلر ، آخشاملار، چرتکه، دانیشیق،  اخبار رادیو و ده ها برنامه دیگر که در طول سال بخش کشاورزی را همراهی نموده و مروج سیاستها و برنامه های ترویجی بخش کشاورزی بوده اند به ویژه در دو سال اخیر که با وجود محدودیت های کرونایی بار بزرگی از دوش بخش ترویج کشاورزی برداشته اند روز تاسیس رادیو را به این عزیزان تبریک گفته توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه خداوند متعال خواستارم و امید است همچنان جسور، دلسوز و با قدرت در مسیر آگاهی بخشی، تنویر افکار عمومی به ویژه در بخش کشاورزی و ایجاد بسترهای سرگرمی و نشاط مردم استان آذربایجان شرقی سرفراز کوشا باشند.

اکبر فتحی

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید