Iranian Agriculture News Agency

بازدید مسئول فنی طرح جهش تولید استان از مزارع غلات و حبوبات طرح جهش تولید شهرستان هریس

مدیر جهادکشاورزی شهرستان هریس از بازدید دکتر اسکندری مسئول فنی طرح جهش تولید استان از مزارع غلات و حبوبات طرح جهش تولید این شهرستان خبر داد.

بازدید مسئول فنی طرح جهش تولید استان از مزارع غلات و حبوبات طرح جهش تولید شهرستان هریس

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، کاظم عباسی با اشاره به اینکه طرح جهش تولید درحدود چهل روستای این شهرستان اجرا می شود از تلاش کارشناسان مدیریت و مرکز خواجه در جهت به نحو احسن اجرا شدن این طرح خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه اجرای این طرح بصورت پایلوت در روستاها و به ثمر رسیدن طرح و افزایش عملکرد می تواند نقطه آغازی در جهت تحول در زراعت دیم باشد گفت: کشت این مزارع با نظارت کامل کارشناسان زراعت و پهنه  شهرستان با دستگاه های کشت مستقیم انجام شده و مراحل تغذیه و سم پاشی نیز تحت نظارت و کنترل کارشناسان مروج پهنه می باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هریس ادامه داد: بازدید سرپرست اداره تولیدات گیاهی و کارشناس مسئول زراعت و رئیس مرکز خواجه به همراه کارشناسان مرکز وجمعی از بهره برداران پیشرو در معیت دکتر اسکندری از تعدادی از مزارع روستاهای عباس آباد و مرکید بسیار لازم و موثر بود.

 عباسی در پایان اظهار امیدواری کرد با راهنمایی ها و نکات ارزشمند ارائه شده توسط دکتر اسکندری مراحل ادامه طرح نیزموفقیت آمیز باشد و به نتیجه مطلوب و دلخواه بیانجامد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید