Iranian Agriculture News Agency

مراسم تودیع و معارفه سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی برگزار شد

سازمان جهاد کشاورزی استان همواره در جهتی مثبت و پویا قدم برداشته و در کل کشور شاخص است

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: باید در سازمان تمامی حوزه ها هدف مشترکی را دنبال کرده و برای رسیدن به این هدف با هم دیگر همکاری و همفکری کنند.

سازمان جهاد کشاورزی استان همواره در جهتی مثبت و پویا قدم برداشته و در کل کشور شاخص است

به گزارش خبرنگارایانا در استان آذربایجان شرقی، سید علی مختاری در مراسم معارفه  اقدمی به عنوان سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان با تبریک این سمت، از زحمات آقای بهروزین معاونت سابق تقدیر و قدرانی کرد.

وی به پیچیدگی ها و سختی های فنی معاونت مزبور اشاره کرد و افزود: همواره برنامه ریزی برای مدیریت دام و طیور یکی از مهم ترین دغدغه های سازمان جهاد کشاورزی بوده و همواره تامین نهاده های دامی به عنوان خوراک دام ، تولید و فروش مرغ و البته دام سنگین مخاطرات زیادی به همراه داشته است.

 مختاری به مقایسه وظایف محول شده در سازمان جهاد کشاورزی و حوزه های آن با سازمانهای دیگر پرداخت و گفت: با توجه به اینکه جهاد کشاورزی تامین کننده امنیت غذایی کل جامعه می باشد، کارمندان همواره تلاش می کنند تا این امنیت خدشه دار نشده و مردم با مشکل تامین غذا مواجه نشوند.

وی به دیدگاه مشترک بین حوزه های مختلف سازمان تاکید کرد و گفت: باید در سازمان تمامی حوزه ها هدف مشترکی را دنبال کرده و برای رسیدن به این هدف باهم دیگر همکاری و همفکری کنند چرا که اگر هر بخش تصمیم و هدف جداگانه ای را مدنظر قرار دهد کل سازمان از رسیدن به هدف بازخواهد ماند.

وی به توصیه هایی که همکاران در زمان همفکری ارائه می دهند تاکید کرد  و افزود: از توصیه همکاران دیگر برای حل مسائل و چالش ها استفاده کرده و آن را دخالت در امور دیگران مپندارید.

 مختاری به عملکرد سازمان جهاد کشاورزی استان در مقایسه با کل کشور و استان های دیگر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه سازمان جهاد کشاورزی استان همواره در جهتی مثبت و پویا قدم برداشته و اراده ای بزرگ در کارمندان این سازمان نمایان است و مسلماً در آینده شاهد موفقیت های دیگری در این سازمان خواهیم بود.

وی به وجود شفافیت بیشتر در فرآیندهای انجام شده در این سازمان تاکید کرد وگفت: با توجه به تعدد فرآیندها و وجود ارباب رجوع از همه اقشار جامعه باید کارها و روال حل مسائل آنان شفافیت بیشتری داشته تا باعث سردرگمی افراد نشود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی  به وابستگی خیلی از فرآیندهای سازمان به سازمان های دیگر اشاره کرد و گفت: تولید محصولات کشاورزی از مرحله اول تا مرحله عرضه به مشتری باید از قبل تعیین شود و تمامی تصمیم گیری ها در سازمان و در جلسات فنی مشخص شود و وابستگی به سازمان های دیگر باعث از بین رفتن قدرت تصمیم گیری در سازمان می شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید