Iranian Agriculture News Agency

انقلاب اسلامی مدیون رشادت ها و فداکاری دلیرمردان جهادگر و سنگرسازان بی سنگر می باشد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی گفت: انقلاب اسلامی مدیون رشادت ها و فداکاری دلیرمردان جهادگر و سنگرسازان بی سنگر می باشد .

انقلاب اسلامی مدیون رشادت ها و فداکاری دلیرمردان جهادگر و سنگرسازان بی سنگر می باشد

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلیزاده در مراسم تجلیل از فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت تیپ مهندسی رزمی فجر جهادسازندگی و فرزندان شاهد شاغل در سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در مجتمع فرهنگی شهید کسایی تبریز گفت: جهادگران جهادسازندگی و کشاورزی با فداکاری و ایثار خود و برای نظام جمهوری اسلامی جایگاه ویژه ای دارند و همواره باید به آنها افتخار کرد و اگر امروز توانسته ایم در برابر استکبار جهانی ایستادگی کنیم مدیون رشادت ها و فداکاری های این بزرگواران در خاک غلطیده است.

به رشادت های جهادگران توسط نیروهای جهاد سازندگی در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: پیروزی در عملیاتهای بزرگ به خاطر استقرار؛ آماده سازی عملیات و از جان گذشتگی جهادگران جهاد سازندگی و سنگرسازان بی سنگر جهاد سازندگی بود.

وی به ساخت سنگرها، جاده ها و پل ها توسط نیروهای جهادسازندگی تاکید کرد و گفت: همه این کارها به خاطر پیروزی اسلام و حق علیه باطل بود و امروز این موفقیت بزرگ را مدیون شهدا جانبازان و ایثارگران جهاد سازندگی و کشاورزی هستیم و برای بازماندگان این عزیزان آرزوی سلامتی و توفیق در مراحل مختلف زندگی را داریم.

وی افزود: نهاد مردمی که با مدیریت جهادسازندگی در دوران جنگ تشکیل شد، از بزرگترین اقدامات این نهاد پس ازپیروزی انقلاب اسلامی بود و همین نیروهای مردمی و خودجوش در زمان جنگ افتخارات بزرگی درمنطقه کردستان وشمالغرب کشور کسب کرده است که همواره انقلاب اسلامی مدیون رشادتها و فداکاری این دلیرمردان خواهد بود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید