Iranian Agriculture News Agency

استان آذربایجان شرقی در شاخص تثبیت مالکیت و ساماندهی اراضی حائز رتبه‌ اول کشور شد

معرفی مدیر‌ امور اراضی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی بعنوان مدیریت برتر کشور

مدیریت‌ امور اراضی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در ارزیابی عملکرد مدیران امور اراضی استان‌های سراسر کشور به عنوان مدیریت برتر کشور در سال 98 انتخاب و تجلیل شد.

معرفی مدیر‌ امور اراضی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی بعنوان مدیریت برتر کشور

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، در نشست مجازی معرفی مدیریت‌های نمونه امور اراضی سراسر کشور که با حضورعلیرضا اورنگی رئیس سازمان امور اراضی کشور ، معاونان و تنی چند از مدیران ستادی در سالن شهید نیلی سازمان و همچنین شرکت مدیران امور اراضی سراسر کشور به‌صورت مجازی برگزار شد با اهدای لوحی از طرف رئیس سازمان امور اراضی کشور به داداش نصیری مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، مدیریت‌ امور اراضی آذربایجان شرقی بعنوان مدیریت برتر کشور معرفی و تقدیر شد.

 اورنگی در این لوح خطاب به  داداش نصیری مدیر  امور اراضی استان آذربایجان شرقی آورده است:  مدیریت زمین و اراضی کشاورزی یکی از ارکان مهم دستیابی به امنیت غذایی، توسعه پایدار و حفظ منابع پایه کشور است که  لازمه آن برنامه ریزی دقیق برای حفظ کاربری و یکپارچگی زمین های زراعی و باغی، توسعه و ساماندهی اراضی کشاورزی و تأمین بسترهای لازم برای توسعه همه جانبه در این زمینه است. بی شک تحقق این مهم جز با تلاش متعهدانه و مدبرانه در اجرای قوانین و مقررات حوزه زمین و حفظ مراقبت از حقوق متقابل مردم و دولت ممکن نیست.

 اکنون که در ارزیابی عملکرد مدیریت های امور اراضی کشور در سال ۱۳۹۸ ، مدیریت امور اراضی استان آذربایجان شرقی در شاخص تثبیت مالکیت و ساماندهی اراضی حائز رتبه نخست و شایسته تقدیر شناخته شده است، بدین وسیله ضمن سپاس به دلیل تلاش و برنامه‌ریزی برای مدیریت بهینه زمین در آن استان، این موفقیت را به شما و همکاران پرتلاش تان در آن مدیریت تبریک عرض می کنم. با آرزوی توفیق روز افزون شما، امید است در پرتو عنایات حق،  همواره در خدمت به ایران اسلامی و مردم شریف کشورمان موفق باشید.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید