Iranian Agriculture News Agency

برگزاری جلسه فوق العاده مجمع عمومی عادی اتحادیه تعاونی روستایی استان آذربایجان شرقی

مدیر سازمان تعاون روستائی آذربایجان شرقی از برگزاری جلسه فوق العاده مجمع عمومی عادی اتحادیه تعاون روستائی آذربایجان شرقی خبر داد.

برگزاری جلسه فوق العاده مجمع عمومی عادی اتحادیه تعاونی روستایی استان آذربایجان شرقی

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، علی اکبر نژادرضا در جلسه فوق العاده مجمع عمومی عادی اتحادیه تعاونی روستایی استان آذربایجان شرقی که با حضور معاون فنی و بازرگانی و روسای ادارات حسابرسی، آموزش، حراست تعاون روستایی استان، مدیرعامل، بازرس و اعضا هیئت مدیره و نمایندگان اتحادیه های شهرستانی عضو در محل اتاق جلسات مدیریت تعاون روستایی استان برگزار شد ضمن تقدیر از هیئت مدیره و مدیرعامل اتحادیه استان به جهت حمایت از شبکه در تامین نهاده ها و ورود بموقع به خرید سیب صنعتی و تنظیم بازار آن؛ به مواردی از جمله سنددار کردن املاک و مستغلات، اهمیت و نقش روستا بازارها در تنظیم بازار محصولات کشاورزی بنفع تولیدکننده و مصرف کننده، اهمیت سرمایه گذاری در زنجیره تولید و ارزش، مبادلات بین شبکه ای و ایجاد فروشگاههای تخصصی جهت تامین ابزار آلات و اقلام حرفه ای اعضا به رعایت دقیق دستورالعمل های توزیع کود تاکید نموده و از کمک مومنانه شبکه در امر یاری رسانی به هرزندات تقدیر بعمل آورد.

معاون فنی و بازرگانی سازمان تعاون روستائی استان آذربایجان شرقی نیز در این مجمع، سیاستهای روز سازمان مرکزی منجمله تبادلات بین شبکه ای و خرید و فروش محصولات کشاورزی، ایجاد نمایشگاه مجازی و... را تشریح و مطالب مبسوطی را در این راستا بیان کرد.

لازم به ذکر است مجمع عمومی اتحادیه با مشارکت کل 16 اتحادیه شهرستانی عضو برگزار و دستور جلسات از جمله گزارش هیئت مدیره و بازرس، طرح و بررسی صورتهای مالی 1398، پیشنهادات حسابرسی و بودجه سال مالی 1400 مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید