Iranian Agriculture News Agency

سردار محمدرضا نقدی خبر داد:

جهش تولید در کارخانه تحریم شده ترکتورسازی ایران در تبریز

همزمان با چهل‌و‌دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سال جهش تولید با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و مسئولان استانی، خط تولید تراکتورهای مدل ۴۱۲۰ و ۴۵۵ در کارخانه تحریم شده تراکتورسازی تبریز(ایران) افتتاح شد.

جهش تولید در کارخانه تحریم شده ترکتورسازی ایران در تبریز

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، سردار محمدرضا نقدی در این مراسم با بیان اینکه تمام این پیچ و مهره، صفحات ریخته‌گری وغیره در مجموعه تراکتورسازی درحال فریاد زدن مرگ بر آمریکا هستند، گفت: تراکتورسازی ایران با انتخاب راهبرد درست ما می‌توانیم و باید بتوانیم پیش رفته و آن را در این افتخارات نشان دادند زیرا برای ملتی که استقلال یافته، هیچ چیز غیرممکن نیست.

وی با بیان اینکه اگر توانستیم ۴۲ سال در مقابل همه توطئه‌ های رنگارنگ که شمارش آنها امکان‌پذیر نیست، ایستاده و آنها را خنثی کنیم، به این خاطر است که فقط شعار نداده‌ایم بلکه عمل کرده‌ایم گفت: بنده اگر اینجا هستم به خاطر عرض تشکر از تلاشگران خط مقدم تولید در مقابل جنگ تحمیلی اقتصادی است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اگر همه صنایع خط مشی این مجموعه را الگوی خود قرار دهند، قطعاً پیروزی‌های بسیار درخشان‌تری پیش روی ملت بزرگ ایران قرار خواهد گرفت.

سردار نقدی متذکر شد: امید است تا همت بلند و عزم استوار برای تولید داخلی توسعه پیدا کرده و تعمیم به کارخانه‌های دیگر یابد.

وی تاکید کرد: بنده دست شما و کارگران این مجموعه را می‌بوسم که برای بومی‌سازی این صنعت همت کرده‌اید و از خداوند می‌خواهم تا اجر این کارتان را در زندگی‌تان جاری کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: شما قلب رهبری را خوشحال کردید و خداوند نیز قلب شما را شاد کند.

گفتنی است تراکتور 4120 مجهز به موتور 6 سیلندر توربو شارژ با توان 120 اسب بخار مجهز به قفل دیفرانسیل الکتروهیدرولیکی و دارای ارگونومی ارتقاء یافته نسبت به تراکتورهای دیگر است و دارای توان مالی‌بندی و دوران مناسب برای استفاده از کمبینات‌ها و قابلیت دید جلو بهینه شده با کاپوتاژ جدید دارای ظاهر  مدرن و مشتری‌پسند است همچنین تراکتور 455 مجهز به موتور 3 سیلندر توروشاری با توان 55 اسب بخار مجهز به خروجی هیدرولیکی و قابلیت کار در مزارع و باغ‌ها همچنین دارای توان مال‌بندی مناسب و طراحی ارگونومی ارتقاء یافته است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید