Iranian Agriculture News Agency

رئیس اداره آمار، فناوری اطلاعات و تجهیز شبکه سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در گفتگو با ایانا خبر داد:

راه اندازی سامانه‌های ثبت و گزارش درخواست خدمت ارباب رجوع، ویژه بهره برداران کشاورزی آذربایجان شرقی

رئیس اداره آمار، فناوری اطلاعات و تجهیز شبکه سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از راه اندازی سامانه های ثبت و گزارش درخواست خدمت ارباب رجوع ویژه کشاورزان و بهره برداران کشاورزی استان خبر داد.

راه اندازی سامانه‌های ثبت و گزارش درخواست خدمت ارباب رجوع، ویژه بهره برداران کشاورزی آذربایجان شرقی

مهدی زحمتکش در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی ضمن بیان این مطلب افزود: در راستای توسعه دولت الکترونیک و تکریم ارباب رجوع و همچنین با توجه به شرایط ویروس کرونا، سازمان جهادکشاورزی استان سامانه های ثبت درخواست ارباب رجوع و گزارش پیگیری درخواست ها را در میز الکترونیکی راه اندازی کرده است.

وی ادامه داد: بهره برداران کشاورزی استان می توانند پس از ورود به سامانه ثبت درخواست خدمت مشخصات خود را ثبت نموده و درخواست ها، مسائل و مشکلات را در این سامانه وارد و کد رهگیری و پیگیری دریافت نمایند.

 زحمتکش افزود: درخواست های بهره برداران(ارباب رجوع) در سیستم اتوماسیون اداری سازمان توسط همکاران میز خدمت بررسی شده و به واحدهای ذیربط جهت ارائه پاسخ لازم فرستاده می شود. کشاورزان می توانند در سامانه گزارش درخواست خدمت ویژه بهره برداران با وارد کردن کد رهگیری و پیگیری، پاسخ ارائه شده را مشاهده و دریافت کنند.

رئیس اداره آمار، فناوری اطلاعات و تجهیز شبکه سازمان جهادکشاورزی استان در پایان سخنان خود با اشاره به لینک سامانه های ثبت و گزارش درخواست خدمت ارباب رجوع در سایت سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، گفت: لینک این سامانه ها در سایت سازمان به نشانی http://eaj.irدر قسمت خدمات ویژه مراجعین قرار داده شده است.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید