Iranian Agriculture News Agency

همت و تلاش جهادگران می‌تواند باعث ترفیع جایگاه جهاد کشاورزی استان در سطح کشور شود

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان آذربایجان شرقی گفت: 6 استان در کل کشور در تفاهم نامه ستاد اجرایی فرمان امام با وزارت جهاد کشاورزی انتخاب و همکاری خواهند کرد که یکی از این استان ها آذربایجان شرقی است.

همت و تلاش جهادگران می‌تواند باعث ترفیع جایگاه جهاد کشاورزی استان در سطح کشور شود

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، مصباح ربانی در جلسه بررسی طرح های جهش تولید و مشکلات صدور کشاورز کارت که به صورت وبینار و با حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی  و سرپرست شعب بانک کشاورزی استان برگزار شده بود گفت: ستاد اجرایی فرمان امام برای رسیدن به اهداف مشترکی که با سازمان جهاد کشاورزی دارد، در برنامه ریزی و اجرا مصمم بوده و تمام تلاش خود را خواهد کرد.

وی افزود: همت و تلاش جهادگران می تواند در پیشبرد اهداف مؤثر واقع شده و جایگاه جهاد کشاورزی استان در سطح کشور ترفیع یابد.

 ربانی تاکید کرد: برای پیش بینی  و برنامه ریزی برای بیمه کشاورزی و برآورد هزینه ها ، قراردادها و لیست کشاورزان در شهرستان ها و مرکز استان مورد نیاز است که باید سریعا اعلام شود.

وی افزود: باید اسامی کارشناسان سازمان جهت کار با سامانه های خدماتی ستاد اجرایی تعیین شده و آموزش های لازم جهت کار با سامانه ها داده شود چرا که در ماه های آتی تمامی خدمات توسط سامانه انجام خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان با اشاره به تامین ماشین آلات و ادوات کشاورزی مورد نیاز  توسط ستاد اجرایی امام گفت: باید لیست نیازمندی های سازمان جهاد کشاورزی استان مشخص شود و در اختیار ستاد قرار گیرد تا با برنامه ریزی و برآورد هزینه ها، این خدمات و دستگاه ها در اختیار جهاد کشاورزی قرار خواهد گرفت.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید