Iranian Agriculture News Agency

تجلیل معاونت حقوقی ریاست جمهوری از رئیس اداره امور حقوقی و مالکیت اراضی مدیریت امور اراضی استان آذربایجان شرقی

معاونت حقوقی ریاست جمهوری از رئیس اداره امور حقوقی و مالکیت اراضی مدیریت امور اراضی استان آذربایجان شرقی تجلیل کرد.

تجلیل معاونت حقوقی ریاست جمهوری از رئیس اداره امور حقوقی و مالکیت اراضی مدیریت امور اراضی استان آذربایجان شرقی

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، معاون ارتباطات و پیگیری اجرای قانون اساسی معاونت حقوقی نهاد ریاست جمهوری با تقدیم لوح سپاس از علیرضا محمدنژاد داریانی رئیس اداره امور حقوقی و مالکیت اراضی مدیریت امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی بابت همکاری علمی و همراهی ایشان در طرح پایش اجرای قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تقدیر کرد.

 در این لوح که توسط  علی اکبر گرجی ازندریانی توشیح شده، آمده است: جهد علمی به سان نهالی در بوستان خردورزی و تعقل ریشه دوانده و به همت عالمانه و ممارست صادقانه به ثمر می نشیند و حلاوت آن در جان آدمی ماندگار خواهد بود. توجه به قانون اساسی به عنوان میثاق ارزشمند ملت و تلاش برای نهادینه شدن مضامین آن، رسالتی است که بر دوش ساکنین کوی حقوق نهاده شده و به یقین صیانت از حقوق مردم در گرو تحقق کامل و مستمر اصول آن است.

همکاری علمی و همراهی بی دریغ شما با این معاونت در طرح "پایش اجرای قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران" را ارج می نهیم و از درگاه خداوند متعال برای شما سلامت و توفیق در همه مراحل زندگی خواهانیم.

گفتنی است به دنبال دستور ریاست محترم جمهوری برای طرح پایش اجرای قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، کار گروه علمی و پژوهشی در معاونت حقوقی رئیس جمهور، ماموریت اجرای این طرح را بر عهده گرفت.

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                             

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید