Iranian Agriculture News Agency

فراخوان خوداظهاری واحدهای صنایع بخش کشاورزی آذربایجان شرقی در فرایند انتخاب صنعت سبز

رئیس گروه محیط زیست و سلامت غذای سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از فراخوان خوداظهاری واحدهای صنایع بخش کشاورزی آذربایجان شرقی در فرایند انتخاب صنعت سبز خبر داد.

 فراخوان خوداظهاری واحدهای صنایع بخش کشاورزی آذربایجان شرقی در فرایند انتخاب صنعت سبز

فرزانه مشتاقی در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی از انتشار فراخوان خوداظهاری بیست و دومین همایش ملی واحدهای صنعتی سبز در بخش کشاورزی استان آذربایجان شرقی در کنار کلیه واحدهای صنعتی ، خدماتی و معدنی خبر داد و گفت: واحدهای متقاضی می توانند از امروز تا ۳۰ آبان از طریق سامانه جامع معاونت محیط زیست انسانی به آدرس https://iranemp.ir پرسشنامه زیست محیطی خود را تکمیل کنند.

 وی افزود: شرط لازم برای قرارگرفتن واحدهای صنعتی بخش کشاورزی در فرایند انتخاب، عدم قرارگیری واحد در لیست صنایع آلاینده است.

رئیس گروه محیط زیست و سلامت غذای سازمان جهادکشاورزی استان خاطر نشان کرد: بر اساس تفاهمنامه منعقد شده با صندوق ملی محیط زیست در سال جاری اجرای همایش ملی واحدهای صنعتی ، خدماتی و معدنی سبز بر عهده این صندوق است البته با توجه به شرایط جاری کشور و شیوع ویروس کرونا، نحوه اجرای همایش و تقدیر از واحدهای منتخب با هماهنگی ستاد مبارزه با ویروس کرونا سازمان اجرا خواهد شد.

وی در پایان گفت: مدیریت جهادکشاورزی شهرستانها لازم است با توجه به ابلاغیه دفتر محیط زیست و سلامت غذای وزارت جهادکشاورزی برای ارتقای سطح کمی و کیفی مشارکت در همایش، نسبت به اطلاع رسانی و آگاهی واحدهای خود به طور فعال اقدام کنند.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید