Iranian Agriculture News Agency

تشکیل جلسه سند همکاری مشترک امور منابع آب و جهادکشاورزی در شهرستان اهر

مدیر جهادکشاورزی شهرستان اهر از تشکیل جلسه سند همکاری مشترک امور منابع آب و جهادکشاورزی در این شهرستان خبر داد.

تشکیل جلسه سند همکاری مشترک امور منابع آب و جهادکشاورزی در شهرستان اهر

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی،  محمد اسدی گفت: این جلسه در راستای پیگیری های مستمر مسائل تامین آب برای کشت پائیزه و ساماندهی اراضی آبی پایاب سد ستارخان اهر و به منظور آشنائی کارشناسان پهنه ها با اهداف پروژه کشت دانه روغنی کلزا  تشکیل شد.

وی گفت: جلسه با حضور مسئولین و مدیران ستادی امور منابع آب، کارشناسان، بهره برداران آماده برای کشت کلزا  و مدیریت شهرستان و فرماندار اهر در راستای هماهنگی هرچه بیشتر آبیاری اراضی پیش بینی شده برای کشت کلزا انجام تشکیل یافت.

 اسدی هدف از تشکیل جلسه را آشنائی هرچه بیشتر کارشناسان با سیاست ها و برنامه های سازمان در خصوص همکاری با امور منابع آب با هدف افزایش سطح زیرکشت زراعت کلزا با حفظ منابع موجود بصورت کشاورزی پایدار و افزایش توان علمی بهره برداران بیان کرد.  

مدیر جهادکشاورزی شهرستان اهر با ارائه گزارش عملکرد مدیریت جهادکشاورزی اهر در سال جاری با حضور فرماندار و نحوه عملیات زراعی سال جاری نسبت به مکان یابی 100 هکتار از اراضی برای کشت کلزای پائیزه در این شهرستان مقرر گردید با همکاری هرچه بیشتر و هماهنگی های لازم برای 100هکتار در روستاهای ریحان، آلپاوت و جالیق این شهرستان برای کشت کلزا تامین آب شود.

اسدی افزود: به منظور تحقق مصوبات جلسه و ایجاد هماهنگی های لازم با بهره برداران روستاهای مذکور؛ پیگیری مستمر کارشناسان مراکز خدمات حومه مرکزی و حومه شرق انجام خواهد شد.

گفتنی است در این جلسه از طرف رئیس و کارشناسان منابع امور آب شهرستان در راستای بررسی مشکل آبیاری آبگیر فاز غربی واحد 7 قطره ای روستای نقاره کوب مطالب قابل توجهی ارائه و آمار هیدرولو‍‍‍ژی سد ستارخان ارائه شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید