Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی به مناسبت روز خبرنگار

خبرنگاران طلایه داران جبهه قلم و اندیشه و عامل آگاهی مردم در صحنه ‌های سرنوشت ساز

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی طی پیامی به مناسبت هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار، این روز را به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه به ویژه فعالان رسانه ای در بخش کشاورزی تبریک گفت.

خبرنگاران طلایه داران جبهه قلم و اندیشه و عامل آگاهی مردم در صحنه ‌های سرنوشت ساز

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، متن کامل پیام  اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی بشرح زیر است:

17 مرداد، روز پاسداشت از تلاشهای بی‌وقفه انسانهای آگاهی‌دهنده ای است که با سلاح قلم خود در کشورمان ایران، سرزمین مردم آگاه و شریف، قدم می زنند.

خبرنگاران و روزنامه‌نگاران از آن رو که "حق جو" و "حق پو" هستند،‌ شایسته تکریم و تحسین اند از آن رو که نماینده و وکیل مردم عزیزمان هستند‌.

در دورانی که مشکلات اقتصادی، بیماری منحوس کرونا و تحریم ها و فشارهای بین المللی ، روح و روان مردم ایران را آزار داده و هر روز نیز حادثه ای ناگوار در گوشه و کنار دنیا خلق می شود، این اندیشه ورزان و خردگرایان عرصه اطلاع رسانی هستند که با مجاهدت‌های بی‌بدیل خود نقاب از چهره تمامیت‌خواهان، انحصارطلبان و مفسدین بر می دارند و در این ایام سخت و دشوار تا حدودی ادامه زندگی را برای مردم قابل تحمل می کنند.

خبرنگاران طلایه‌داران جبهه قلم و اندیشه و عامل آگاهی دهندۀ مردم در لحظات و صحنه ‌های سرنوشت ساز جامعه اند و از آنجایی که بدنبال حقیقت و انعکاس واقعیتها هستند همواره شایسته تکریم وتحسین اند.

روز خبرنگار بر تمامی مجاهدان عرصه بصیرت و آگاهی که با پیکار و مبارزه و با سلاح قلم و ایمان خویش برای پایداری اعتقادات و ارزش‌های دینی و اسلامی جامعه و جاودانگی ایران اسلامی در صحنه های نبرد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و بین المللی با دشمنان در حال مبارزه اند مبارک و خجسته باد.

درود بر خبرنگارانی که بیطرفانه و فارغ از بحثهای جناحی از جان مایه گذاشته و با انرژی وصف ناپذیر درعرصه خبر تأثیرگذارند و با عملکرد مثبت خویش، برای کار خود ارزش قائل شده و برای این حرفه، جایگاه و قیمت بالایی ایجاد کرده اند.

اینجانب نیز بر خود فرض می دانم تا در هفدهمین روز از ماه مرداد 1399، ضمن ارج نهادن به تلاشهای این عزیزان و گرامیداشت شهیدان عرصه خبر و رسانه، بعنوان یکی از خادمین بخش کشاورزی، مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاشهای خستگی ناپذیر خبرنگاران، به ویژه خبرنگاران رسانه ها که در انعکاس اخبار، دستاوردها و مشکلات  بخش کشاورزی، سعی فراوان داشته اند، ابراز داشته و دست همه "اصحاب قلم" را در زیر خیمۀ صفا و صداقت برای ادامه همکاریهای رسانه ای به گرمی می فشارم.

امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت اطلاع رسانی، شفاف سازی  و رفع و کاهش بخشی از مشکلات بخش کشاورزی در سال جهش تولید موفق و مؤید باشید.

در خاتمه مجدداً از خدمات با ارزش و زحمات خبرنگاران عزیز و بزرگوار تقدیر نموده، موفقیت و سلامتی همه سروران گرامی را از درگاه ایزد منّان مسئلت دارم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید