Iranian Agriculture News Agency

هوراند؛ خواستار راه‌اندازی نمایندگی اداره تعاون روستایی

وضعیت تشکلهای بخش کشاورزی شهرستان هوراند در دیدار مدیر جهادکشاورزی شهرستان با مدیر سازمان تعاون روستایی استان آذربایجان شرقی بررسی شد.

هوراند؛ خواستار راه‌اندازی نمایندگی اداره تعاون روستایی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، علی‌اکبر نژادرضا مدیر سازمان تعاون روستایی این استان ضمن تشکر از حمایت‌های مدیریت جهادکشاورزی شهرستان از تشکل‌های بخش کشاورزی شهرستان بابت فعال سازی شرکت‌ها، این مهم را جزو سیاست‌های کاری سالانه خود و همکاران دانست و افزود: در صورتی که شرایط اولیه استقرار نمایندگی از طریق شهرستان فراهم شود، امکان ایجاد نمایندگی میسر خواهد بود.
 

5

 احد طایری مدیر جهادکشاورزی شهرستان هوراند نیز ضمن تشکر از نقش تشکل‌های تعاون روستایی در تامین نهاده‌های بخش کشاورزی در سطح شهرستان به فعال‌کردن تشکل‌های منطقه قره‌قیه در تامین و توزیع نهاده و خرید تضمینی و توافقی محصولات کشاورزی اشاره کرد و خواستار راه‌اندازی نمایندگی اداره تعاون روستایی در شهرستان شد.

هُورانْدْ یکی از شهرهای شمال‌شرقی آذربایجان شرقی است. جمعیت این شهر در سال ۱۳۹۵ خورشیدی بالغ بر ۴٬۶۵۸ نفر بوده ‌است.هوراند به دلیل قرار گرفتن در موقعیت خاص جغرافیایی یکی از نقاط بکر و خوشایند برای شکارچیان و صیادان در فصل شکار است

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید