Iranian Agriculture News Agency

آغاز توزیع گوشت مرغ منجمد در آذربایجان شرقی توسط شرکت پشتیبانی امور دام

مدیرکل پشتیبانی امور دام آذربایجان شرقی گفت: با توجه به افزایش قیمت مصوب گوشت مرغ گرم، براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار توزیع مرغ منجمد در استان آذربایجان شرقی آغاز شد.

آغاز توزیع گوشت مرغ منجمد در آذربایجان شرقی توسط شرکت پشتیبانی امور دام

کریم صدیقیان در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی افزود: توزیع گوشت مرغ منجمد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای  و تعاونی ها با قیمت ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان برای مصرف کننده و ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان برای توزیع کننده از امروز آغاز شد.

وی با بیان اینکه هیچ گونه محدودیتی در توزیع گوشت مرغ منجمد در استان وجود ندارد، تصریح کرد: با هماهنگی ستاد تنظیم بازار کشور و استان در مرحله اول 650 تن سهمیه گوشت مرغ برای آذربایجان شرقی تخصیص یافته است.

 صدیقیان افزود: با توجه به موجودی مناسب مرغ منجمد در سردخانه‌های استان محدودیتی برای عرضه مرغ در بازار وجود ندارد و در صورت افزایش مصرف و نیاز بیشتر در استان با هماهنگی ستاد تنظیم بازار کشور و استان می‌توان نسبت به افزایش سهمیه اقدام کرد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان افزود: هماهنگی برای توزیع مرغ منجمد در شرکت های تعاونی مصرف کارمندی و فروشگاه های زنجیره ای انجام شده است و توزیع آن در این واحدها  از امروز آغاز شد.

وی گفت: مردم در زمینه تامین گوشت مرغ به هیچ وجه نگران نباشند زیرا ذخایر استان در این زمینه به میزان مطلوب و قابل قبول است.

گفتنی است طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور در مورد گوشت مرغ مقرر شده است 15 هزار تن سهمیه گوشت مرغ از طریق شرکت پشتیبانی امور دام در سطح کشور توزیع شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید