Iranian Agriculture News Agency

اخلاق مداری و احترام متقابل باید سرلوحه همه ما در برخورد با همکاران بازنشسته باشد

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: اخلاق مداری و احترام متقابل باید سرلوحه همه ما در برخورد با همکاران بازنشسته باشد.

اخلاق مداری و احترام متقابل باید سرلوحه همه ما در برخورد با همکاران بازنشسته باشد

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، سیدعلی مختاری در جلسه بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات بازنشستگان سازمان که در اتاق جلسه برگزار شد، ضمن بیان این مطلب افزود: متاسفانه سقف هزینه های درمانی بازنشستگان سازمان جهادکشاورزی استان بالاتر از حقوق تعریف شده بیمه تکمیلی است در پایان سال پس از مشخص شدن تراز بیمه تکمیلی، می توان درآمدهای حاصل از بیمه تکمیلی را برای بازنشستگانی که بیماری صعب العلاج دارند یا هزینه درمان بیماری شان بالا است، هزینه کرد.  

وی با اشاره به این که هزینه های بیمه تکمیلی درمانگاه آراد از 38 میلیون تومان در ماه به 18 میلیون تومان کاهش یافته است، اظهار کرد: تمامی همکاران مختار هستند برای درمان بیماری خود و خانواده به هر پزشکی که مایل باشند مراجعه نمایند، با صرفه جویی در هزینه های بیمه تکمیلی و جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی می توان به همکارانی که با مشکل مالی مواجه هستند مساعدت کرد.

 مختاری با تاکید بر این موضوع که احترام و اخلاق مداری باید در ذات همکاران باشد، اظهار کرد: احترام به همکاران و رعایت موازین اخلاقی در برخورد با همکار و ارباب رجوع نشان دهنده تربیت و شخصیت هر فرد است.

 مختاری، گفت: معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان آمادگی کامل دارد تا در راستای حل و فصل مشکلات بازنشستگان اهتمام جدی نموده و تا حد امکان از طریق ارتباط تلفنی و بدون مراجعه حضوری بازنشستگان به سازمان در رفع مسائل و معضلات این عزیزان تلاش کند. 

وی با تاکید بر این موضوع که سلامت همکاران در ایام کرونایی در اولویت قرار دارد، افزود: مدیریت رفاه و پشتیبانی سازمان جهادکشاورزی استان از تصمیمات اتخاذ شده در ستاد کرونا در راستای سلامت همکاران کوتاهی نخواهد کرد.

 مختاری در بخش پایانی سخنان خود، تاکید کرد: باید در جلسات آتی درخواست ها و نامه های مربوط به مشکلات بازنشستگان مطرح و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید