Iranian Agriculture News Agency

جهادگران عرصه کشاورزی آذربایجان شرقی به حق سربازان خط مقدم عرصه تامین امنیت غذایی هستند

تجلیل خانه توسعه آذربایجان از مهندس اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی

مدیرعامل خانه توسعه آذربایجان با اهدای لوحی به مهندس اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی ضمن تبریک هفته جهادکشاورزی تاکید نمود: جهادگران عرصه کشاورزی آذربایجان شرقی به حق سربازان خط مقدم عرصه تامین امنیت غذایی هستند .

تجلیل خانه توسعه آذربایجان از مهندس اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، در این پیام که توسط علی صالحی تبریزی توشیح شده، آمده است: نام مقدس جهادکشاورزی، یادآور تلاش های جهادی در جهت خوداتکایی و استقلال کشور است، فرارسیدن هفته جهادکشاورزی را به تمام جهادگران عرصه کشاورزی (آذربایجان شرقی) به ویژه همکاران و بهره برداران بخش کشاورزی که به حق سربازان خط مقدم عرصه تامین امنیت غذایی هستند، تبریک عرض می نمائیم.

آری چه زیبا و دلنشین خواهد بود آن هنگام که کشاورز پرتلاش، با افتخار به حاصل دسترنج خود می نگرد و خاضعانه به واسطه تولید محصولی برای عزت و سربلندی و تامین امنیت غذایی کشور، شکر خداوند روزی رسان مهربان را به جا می آورد. کشاورزان؛ سرمایه های بی نظیر و بی ادعای الهی هستند که بشریت برای داشتن نعمت زندگی و حیات؛ به وجود نازنینشان مدیون و محتاج است. یقیناً افزایش ضریب نفوذ دانش و فناوری و تقویت جریان ورود سرمایه های مردمی به بخش کشاورزی، لازمه تحقق جهش تولید و موجب ارتقای سطح کمی و کیفی تولیدات کشاورزی و دستیابی به قله های رفیع خودکفایی خواهد شد.

خانه توسعه آذربایجان، ضمن تبریک هفته جهادکشاورزی به حضرتعالی و کشاورزان پرتلاش، همکاران وزارت جهادکشاورزی، کارشناسان کشاورزی و منابع طبیعی، از خداوند متعال سربلندی، عزت و توفیق روزافزون برای تلاش گران بخش کشاورزی کشور خواستار است.  

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید