Iranian Agriculture News Agency

افزایش میزان پوشش پروژه‌ها و سرعت گرفتن اجرای پروژه‌های آبیاری تحت فشار در قالب تعاونی‌های تولید

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، گفت: اجرای پروژه های آبیاری تحت فشار در قالب تعاونیهای تولید، سرعت اجرای پروژه ها و میزان پوشش پروژه ها را به نحو چشمگیری افزایش می دهد.

افزایش میزان پوشش پروژه‌ها و سرعت گرفتن اجرای پروژه‌های آبیاری تحت فشار در قالب تعاونی‌های تولید

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، اکبر فتحی در جلسه مدیریت آب و خاک و امور فنی مهندسی که در اتاق جلسه سازمان برگزار شد، ضمن بیان این مطلب افزود: اجرای پروژه های آبیاری تحت فشار در قالب تعاونی های تولید می تواند سرعت اجرای پروژه ها، میزان پوشش پروژه ها را به نحو چشمگیری افزایش داده و یکپارچه سازی اراضی زراعی و یکجا زراعی زمین های کشاورزی را سرعت بخشد.

وی ادامه داد: تمامی پروژه های مربوط به آب و خاک در همه شهرستانها، علی اللخصوص پروژه های در دست اجرا باید با حضور مدیر شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و در کمترین بازه ی زمانی ممکن تعیین تکلیف شوند.

 فتحی افزود: اگر پروژه های در دست اجرا در بازه زمانی تعیین شده به نتیجه نرسند بایستی برابر شرایط عمومی پیمان با پیمانکاران برخورد شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با اشاره به لزوم اتمام پروژه های نیمه تمام  مانند پروژه سد الخلج در شهرستان بستان آباد و برخی از پروژه ها در سایر شهرستانهای استان، در خصوص پروژه های نیمه تمام اظهار نمود: هیئت محترم دولت در سال های اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، ظرفیت های قانونی لازم برای اتمام پروژه های در دست اجرا را فراهم کرده است، باید از این ظرفیت ها در راستای حل و فصل مشکلات موجود نهایت بهره برداری را بکار بندیم.  

فتحی گفت: پروژه های در دست اجرا از جمله پروژه های آبیاری تحت فشار در شهرستانها باید با مشخص کردن سهم و برش شهرستان و با هماهنگی کامل با مدیریت شهرستان، تعیین تکلیف شده و به مراحل پایانی برسند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان در پایان سخنان خود با تاکید مجدد بر ضرورت اتمام پروژه های نیمه تمام و در دست اجرا، گفت: اجرای پروژه های آبیاری تحت فشار در قالب تعاونی های تولید، نقش بسزایی در یکپارچه سازی اراضی زراعی و یکجا زراعی زمین های کشاورزی دارد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید