Iranian Agriculture News Agency

بخش کشاورزی عجب شیر در تمامی برنامه های توسعه اقتصادی این شهرستان نقش محوری دارد

برنامه های گرامیداشت هفته جهادکشاورزی و سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل جهادسازندگی در شهرستان عجب شیر اعلام شد.

بخش کشاورزی عجب شیر در تمامی برنامه های توسعه اقتصادی  این شهرستان نقش محوری دارد

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، عزیز نوروزی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عجب شیر در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان عجب شیر که با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای شربیانی امام جمعه، فرماندار و اعضای شورا در شهرستان عجب شیر برگزار شده بود با بیان اینکه بخش کشاورزی در تمامی برنامه های توسعه اقتصادی کشور نقش محوری دارد گفت: از این رو است که کار جهادی و روحیه انقلابی با کشاورزی و سازندگی عجین شده و نتیجه آن عملکردی است که امروز شاهد آن هستیم و به آن می بالیم.

وی اعلام کرد: 27 خرداد ماه مصادف با سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل جهادسازندگی است که به نام روز و هفته جهادکشاورزی (21 الی 27 خرداد) نام گرفته و فرصتی فراهم کرده تا ضمن یادآوری و گرامیداشت فرهنگ ایثار و جهاد، دستاوردها و عملکرد جهادکشاورزی را تبیین و عموم مردم از طرح ها و برنامه های بخش کشاورزی آگاهی یابند.

نوروزی در این خصوص تاکید کرد: بخش کشاورزی در بین سایر بخش های اقتصادی کشور، بیشترین خدمات را در شهرستان ها، بخش ها و حتی دهستانها داشته و کمترین میزان وابستگی به خارج را دارد و از طریق افزایش بهره وری توانسته است ضمن تثبیت تولید و بهره برداری پایدار از منابع، در مجموع روند رو به رشدی را در تولیدات انواع محصولات کشاورزی تجربه کند.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان هجب شیر همزمان با سایر افتتاحیه های ستاد استادی در شهرستان عجب شیر شاهد افتتاح 6 طرح کلان در حوزه های آب و خاک، باغبانی و صنایع کشاورزی با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال خبر داد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید