Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی خبر داد

هفت رسته بخش کشاورزی به رسته های به شدت آسیب دیده از بیماری کرونا اضافه شدند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: براساس دستورالعمل جدید معاونت اقتصادی رئیس جمهوری، ۷ رسته بخش کشاورزی جز واحدهای آسیب دیده و متاثر از کرونا محسوب شدند.

هفت رسته بخش کشاورزی به رسته های به شدت آسیب دیده از بیماری کرونا اضافه شدند

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، اکبر فتحی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به ابلاغیه معاونت رئیس جمهوری اظهار کرد: پیرو ابلاغیه جدید معاونت اقتصادی رئیس‌جمهور درمورد تعیین رسته های کسب و کارهای آسیب دیده از بیماری کرونا دستورات لازم به وزارتخانه‌های مختلف از جمله وزارت جهاد کشاورزی ابلاغ شده است.

وی افزود: طبق این دستورالعمل کارگروه بررسی و مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا در هفت رسته فعالیتی کشاورزی به رسته های به شدت آسیب دیده از بیماری کرونا اضافه شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تصریح کرد: این رسته‌ها شامل واحدهای پرورش مرغ گوشتی و مرغ مادر گوشتی، مراکز تولید محصولات گلخانه ای سبزی و صیفی‌جات و مراکز عرضه و تولید گل و گیاهان زینتی و ماهیان زینتی است و مرجع تشخیص و برآورد خسارت واحدهای فعال در این زمینه هم  سازمان جهاد کشاورزی استان خواهد بود.

وی درپایان یادآور شد: حمایت های پیش بینی شده دولت در راستای جبران خسارت‌های وارد شده به واحدهای تولیدی و خدماتی متاثر از شیوع ویروس کرونا صرفاً مشمول بخش‌های غیر دولتی و سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید