Iranian Agriculture News Agency

توزیع 1000 بسته از کمک های مومنانه کارکنان سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا

نقش سنگرسازان بی سنگر در دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و تمامی مقاطع بحرانی کشور بی بدیل و غیرقابل توصیف است

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه کلانشهر تبریز گفت: نقش سنگرسازان بی سنگر در دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و تمامی مقاطع بحرانی کشور بی بدیل و غیر قابل توصیف است.

نقش سنگرسازان بی سنگر در دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و تمامی مقاطع بحرانی کشور بی بدیل و غیرقابل توصیف است

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در اولین مرحله رزمایش کمک مومنانه خانواده بزرگ سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی که با حضور اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان برگزار شد، ضمن بیان این مطلب افزود: نقش جهادسازندگی و در حال حاضر جهادکشاورزی در دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و عمران مناطق روستائی و محروم کشور اعم از آبرسانی، راهسازی، برق رسانی، ایجاد زیرساخت ها و کارهای زیربنائی و در مجموع در تمامی مقاطع بحرانی کشور بی بدیل و غیر قابل توصیف است.

وی ادامه داد: سنگرسازان بی سنگر در جبهه های حق علیه باطل در اکثر مواقع حتی از رزمندگان اسلام جلوتر بوده و پیش تر حرکت می کردند. امروز نیز همگام با سایر اقشار جامعه برای لبیک گفتن به فرمان مقام عظمای ولایت جهت انجام رزمایش کمک های مومنانه به اقشار آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا در سطح استان که در دو سه ماه اخیر نتوانسته اند کسب درآمد نمایند، پیشقدم بوده و جلوتر هستند.  

امام جمعه کلانشهر تبریز، اظهار نمود: ورزشکاران، هنرمندان، خیرین، اقشار مختلف مردم و علی الخصوص بسیجیان مخلص لشگر خدا، ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت شهرستان تبریز و سایر شهرستان های استان آذربایجان شرقی در پویش رحمت و برگزاری رزمایش کمک های مومنانه به اقشار آسیب دیده که دستور اجرای آن از سوی مقام معظم رهبری در نیمه شعبان امسال صادر شد، حضورشان فعال و جانانه بود که اجر و پاداش الهی برای همه مومنین و مومنات دربرخواهد داشت.

وی با اشاره بر این که حضور فعال و چشمگیر آحاد مردم در رزمایش کمک های مومنانه، نشانگر عظمت و منزلت مقام ولایت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح نمود: برگزاری رزمایش کمک های مومنانه در سطح جامعه موجب افزایش صمیمیت، صفا و همدلی بین آحاد مردم شد، انشاا... در آینده نزدیک شاهد نابودی ویروس منحوس کرونا در میهن اسلامی، بلاد مسلمین و اقصی نقاط جهان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر آل هاشم در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: کمکهای مومنانه باید با حفظ کرامت انسانی و به دور از هرگونه ریا و تزویر باشد تا خدای ناکرده آبرو و شخصیت افراد لطمه و آسیب نبیند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان نیز در حاشیه این رزمایش در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر انجام رزمایش کمک های مومنانه به اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا و تعطیلی بعضی از کسب و درآمدها، کارکنان سازمان جهادکشاورزی استان مثل همیشه پیشقدم شده و داوطلبانه با جمع آوری منابع مالی خود اقدام به تهیه و تامین بسته های حمایتی جهت توزیع بین همشهریان نیازمند نمودند.

 اکبر فتحی افزود: هر کدام از این بسته ها با ارزش ریالی دو میلیون ریال شامل برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات و گوشت مرغ می باشد که به تعداد یک هزار بسته و در طی دو مرحله بین نیازمندان تهیه و توزیع می شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید