Iranian Agriculture News Agency

ضدعفونی تمامی واحدهای اداری، رفاهی، درمانی، ورزشی و خدماتی سازمان جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از شستشو، گندزدایی و ضدعفونی تمامی واحدهای اداری، رفاهی، درمانی، ورزشی و خدماتی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در سازمان خبر داد.

ضدعفونی تمامی واحدهای اداری، رفاهی، درمانی، ورزشی و خدماتی سازمان جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، سیدعلی مختاری در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و استان آذربایجان شرقی و پیرو توصیه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تمامی واحدهای اداری، رفاهی، درمانی، ورزشی و خدماتی سازمان جهادکشاورزی استان به ویژه فضاهای عمومی شامل نمازخانه، سالن‌های انتظار، اتاق های جلسه و... برای مقابله با شیوع این ویروس ضدعفونی شد.

وی با اشاره به روحیه مقاوم و شکست ناپذیر مردم بزرگ‌ ایران اسلامی، گفت: قطعاً با رشادت و ایثارگری کادر محترم درمانی، همدلی و همیاری مردم عزیز و به حول قوه الهی، مبارزه با این بیماری به نتیجه خواهد رسید و سلامتی و نشاط میهمان هم وطنان و شهروندانمان خواهد شد.

 معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه کنترل گسترش ویروس کرونا از طریق مداخلات بهداشت عمومی عملاً بهترین سناریو است افزود: ممکن است افرادی باشند که بدن آنها مصونیت بیشتری نسبت به این ویروس داشته باشد؛ زمانی که این بیماری بطور طبیعی شیوع می‌یابد بایستی افراد آلوده را جدا کرده، در قرنطینه قرارداده و آنها را تحت غربالگری قرار دهند.

مختاری اظهار نمود: تنها توصیه پزشکان برای مبتلایان به ویروس کرونا این است که آب ومایعات مصرف کنند، استراحت کافی داشته باشند و از داروهای ضد تب وسرفه استفاده کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان خطاب به همه همکاران گفت: به بهداشت خود اهمیت دهید و دست و صورت خود را مرتبا با آب و صابون بشویید در زمان شستن دستها باید تمامی قسمت ها کاملا شسته شود و فقط به شستن کف دست اکتفا نکرد.

 وی در پایان اضافه کرد: از ماسک هایی استفاده کنیم که از عبور ذرات ریز جلوگیری می کند، ماسک هایی که مخصوص جراحی است می تواند گزینه خوبی باشد. همچنین از لمس کردن صورت به خصوص چشمها با دستهای آلوده جلوگیری کنیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید