Iranian Agriculture News Agency

در نگاه یک مهندس هیچ ‌چیز نمی‌تواند خارج از منطق و نظم اتفاق بیفتد

پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی به تمام مهندسین بخش کشاورزی به مناسبت روز مهندس

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با ارسال نامه هایی خطاب به روسای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، سازمان نظام مهندسی ساختمان و سازمان نظام مهندسی معدن استان آذربایجان شرقی، روز مهندس را به همه مهندسین استان آذربایجان شرقی تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی  به تمام مهندسین بخش کشاورزی به مناسبت روز مهندس

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با ارسال نامه هایی خطاب به آقایان مهندس شهرام شفیعی،  مهندس غلامحسین بابائی و دکتر فرهاد ملک قاسمی ، روسای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، سازمان نظام مهندسی ساختمان و سازمان نظام مهندسی معدن استان آذربایجان شرقی، روز مهندس را به همه مهندسین استان آذربایجان شرقی تبریک گفت.

در نامه مهندس اکبر فتحی خطاب به مهندس شفیعی رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی آمده است: پنجم اسفند زادروز حکیم دانشمند، خواجه نصیرالدین طوسی از بزرگان و مشایخ علمی و مفاخر تاریخی ایران اسلامی، روز مهندس نام گرفته است.

 خواجه‌نصیرالدین در ۵ اسفند ۵۷۹ در توس دیده به جهان گشود. به ‌افتخار روز تولد این دانشمند بزرگ پنجم اسفند به‌عنوان روز مهندس نام‌گذاری شده است. روز مهندس، روز بزرگداشت همه مهندسینی است که سختی‌ها و مشقت‌های رسیدن به این جایگاه را لمس کرده‌اند مهندسی در واقع علم خدا در طبیعت است. فقط یک مهندس است که به قدرت خداوند از این زاویه نگاه می‌کند، تنها یک مهندس است که به همه‌ چیز از زاویه علت و معلول نگاه می‌کند، در نگاه یک مهندس هیچ ‌چیز نمی‌تواند خارج از منطق و نظم اتفاق بیفتد و یک مهندس از زاویه دیگری جهان را می‌بیند.

بدینوسیله ضمن تبریک این روز بزرگ خدمت جنابعالی و اعضای محترم آن مجموعه، از درگاه باریتعالی توفیق روزافزون جنابعالی را در جهت اعتلاء و توسعه بخش کشاورزی، در زیر سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری مسئلت می نمایم.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید