Iranian Agriculture News Agency

تیم فوتسال اداره کل امور عشایری استان و تیم والیبال مدیریت جهادکشاورزی عجب شیر قهرمان مسابقات ورزشی دهه فجر شدند

تیم فوتسال اداره کل امور عشایری استان و تیم والیبال مدیریت جهادکشاورزی شهرستان عجب شیر قهرمان مسابقات ورزشی در گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و پاسداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شدند.

تیم فوتسال اداره کل امور عشایری استان و تیم والیبال مدیریت جهادکشاورزی عجب شیر قهرمان مسابقات ورزشی دهه فجر شدند

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، رئیس اداره رفاه و تربیت بدنی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: تیم فوتسال اداره کل امور عشایری استان و تیم والیبال مدیریت جهادکشاورزی شهرستان عجب شیر قهرمان مسابقات ورزشی در گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و پاسداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شدند.

ستود در گفتگو با خبرنگاران، ضمن اعلام این مطلب افزود: مسابقات ورزشی به مناسبت گرامیداشت ایام ا... دهه فجر انقلاب اسلامی 98 و پاسداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در رشته فوتسال با حضور 16 تیم از معاونتها، مدیریتها و اداره کل با انجام بیش از 32 بازی برگزار و در نهایت تیم فوتسال اداره کل امور عشایری، اداره کل دامپزشکی و تیم فوتسال پژوهشکده بیوتکنولوژی به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: مسابقات والیبال با شرکت 9 تیم انجام و در نهایت تیم والیبال مدیریت جهادکشاورزی شهرستان عجب شیر مقام اول، مدیریت جهادکشاورزی شهرستان اهر مقام دوم و تیم پژوهشکده بیوتکنولوژی به مقام سوم دست یافت.

ستود گفت: در مسابقات تنیس روی میز که با شرکت 35 نفر از همکاران انجام گرفت، در نهایت آقای مسعود صادقی عدل از اداره کل منابع طبیعی مقام اول، رسول پژمان از سازمان جهادکشاورزی استان مقام دوم و آقای وحید راثی از سرم سازی مرند مقام سوم را به خود اختصاص داد.

رئیس اداره رفاه و تربیت بدنی سازمان جهادکشاورزی استان، اضافه کرد: در رشته شطرنج که با حضور 25 نفر برگزار شد، فتح اله دشتی از مدیریت امور اراضی به مقام اول، حسن منافی از اداره کل منابع طبیعی و یحیی کوهنورد  از مدیریت امور اراضی به مقام سوم نائل شدند.

وی در پایان گفت: مسابقات آمادگی جسمانی ویژه بانوان شاغل سازمان، همسران و دختران همکاران و واحدهای تابعه با حضور چهل نفر از بانوان برگزار و به نفرات برتر لوح تقدیر و جایزه اهداء شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید