Iranian Agriculture News Agency

برنامه ریزی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی برای جلوگیری از حملات سایبری

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: در ارتباط با حملات سایبری، برنامه ریزی های خاصی در سازمان جهادکشاورزی استان صورت گرفته و در شرف عملیاتی شدن است.

برنامه ریزی سازمان جهادکشاورزی  آذربایجان شرقی برای جلوگیری از حملات سایبری

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، سیدعلی مختاری در جلسه کارگروه پدافند غیرعامل که در اتاق جلسه سازمان برگزار شد، ضمن بیان این مطلب افزود: ما در بحث پدافند غیرعامل، بایستی بیشتر از بعد مصون سازی تولیدات کشاورزی و زیرساخت های بخش کشاورزی گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه طرح جامع پدافند غیرعامل با شناخت مراکز ثقل و نقاط آسیب پذیر ، راهبرد و دستورالعمل مشخصی در اختیار ما قرار می دهد، ادامه داد: ماهیت تمام فعالیت های بخش کشاورزی با هدف تامین امنیت غذایی، در راستای پدافند غیرعامل است. 

 مختاری، افزود: تامین و تولید غذا و مواد خوراکی در راستای مقابله با تحریم ها و حفظ امنیت غذایی مردم قرار دارد، باید اقدامات پیشگیرانه قابل توجهی برای مقابله با آفات، امراض و بیماریهای ناخواسته دامی و گیاهی در جهت جلوگیری از بیماری ها و افزایش راندمان تولید و تضمین امنیت غذایی انجام شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان با اشاره به لزوم جمع بندی و احصاء اقدامات انجام شده در جهت پدافند غیرعامل در سازمان، اظهار نمود: تامین اعتبارات طرح پدافند غیرعامل از ضروریات است، معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان در تلاش است تا با تامین منابع اعتباری، دغدغه مدیریت ها و واحدهای مربوطه به صورت عملی برطرف گردد.

وی گفت: اقدامات باید بصورت نوشتاری، بروشور، فیلم و عکس گویای فعالیت های انجام گرفته باشد و وارد مباحث کاربردی شویم.

 مختاری در بخش پایانی سخنان خود، عنوان کرد: آیین نامه پدافند غیرعامل بصورت تصویری همراه با حداقل 10 برنامه مورد نظر تهیه و ارائه خواهد شد، در بحث طرحهای تولید؛ هر اداره و مدیریت مکلف است تا اقدامات انجام یافته در خصوص مصون سازی طرحهای تولیدی خود را بصورت مجزا تکمیل و ارائه دهد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید