Iranian Agriculture News Agency

راه اندازی و اجرای الکترونیکی سامانه ارزشیابی کارمندان و مدیران سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی

جلسه توجیهی و آموزشی تغییر فرآیند ارزشیابی کارکنان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در سال جاری و آموزش نحوه ارزشیابی الکترونیکی کارکنان سازمان جهادکشاورزی استان با حضور مدیر امور اداری سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و کارشناسان مربوطه برگزار شد.

راه اندازی و اجرای الکترونیکی سامانه ارزشیابی کارمندان و مدیران سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی،  مهندس داریوش رحمتی وند در این جلسه از راه اندازی سامانه الکترونیکی ارزشیابی کارکنان و مدیران سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی  از سالجاری خبر داد و با عنایت به ابلاغ فرآیند جدید ارزشیابی عملکرد کارمندان و مدیران و تغییر نحوه آن از سالجاری که بصورت الکترونیکی صورت می پذیرد به منظور شروع فرآیند ارزشیابی عملکرد مدیران و کارمندان در سال ۹۸ و چگونگی تکمیل فرم های ارزشیابی  در سامانه توضیحات و آموزشهای لازم را به کارشناسان ، رابطین  و مسئولین امور اداری کلیه واحدهای ستاد سازمان و شهرستانهای جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی ارائه نمود.

مدیر امور اداری سازمان جهادکشاورزی استان تسهیل در فرآیند ارزشیابی، کاهش هزینه ها، آرشیو و نگهداری اسناد در حجم بالا، مراجعه آسان ، شفاف سازی و امکان گزارش گیری به صورت آنلاین را از ویژگی های شاخص ارزشیابی الکترونیکی اعلام نمود و افزود: اولین بار است که قرار شده است بعد از سال‌ها ، نظام سنتی و دستی ارزشیابی به ارزشیابی الکترونیکی تغییر رویه دهد.

 وی با اشاره به تغییرات حاصل در فرآیند ارزشیابی کارکنان گفت: برگزاری این جلسه توجیهی و آموزشی به منظور آشنایی هر چه بیشتر رابطین مدیریت ها و معاونت های سازمان و مسئولین امور اداری شهرستانها با مفاد دستورالعمل و ایجاد هماهنگی های لازم برای اجرای مطلوب این دستورالعمل ها می باشد.

مهندس رحمتی وند به اهمیت امر ارزشیابی عملکرد و عملکرد و رفتار مرئوسان توسط ارزشیابی کنندگان اشاره نموده و  آن را گامی مهم در راستای تحقق مدیریت عملکرد مطلوب برشمرد و افزود: اگر امروز در برخی ادارات با مشکل نیروهای نا کارآمد در دستگاه مواجه هستیم به این دلیل است که عملکرد و رفتار نیروها بصورت واقعی مورد ارزشیابی قرار نمی گیرد و همین حلقه مفقوده باعث مغفول ماندن عملکرد و رفتار مطلوب کارمندان ساعی، وظیفه شناس و زحمتکش می شود.

وی افزود: بهترین و موثرترین همکاران ما در نظارت و ارزشیابی ، خود کارمندان هستند بنابراین باید با معرفی درست اقدامات آنها از کارمندان شایسته حمایت و آنان را شناسایی و ارتقاء دهیم.

گفتنی است در این جلسه مهندس محمودی مجری سامانه الکترونیکی ارزشیابی، ضمن ارائه آموزشهای لازم به صورت کارگاهی ، به سوالات حاضرین در جلسه پاسخ لازم را دادند و درخاتمه مقرر گردید کارشناسان و رابطین واحدها درخصوص نحوه تکمیل الکترونیکی فرم‌های ارزشیابی عملکرد کارکنان سال ۹۸ پیگیری و اقدامات لازم را به عمل آورند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید