Iranian Agriculture News Agency

امضای تفاهم نامه‌‌ همکاری سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی این استان

تفاهم نامه‌‌ همکاری بین سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان این استان امضا شد.

امضای تفاهم نامه‌‌ همکاری سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی این استان

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، مهندس شهرام شفیعی در حاشیه امضای تفاهم نامه که با حضور مهندس فیروز باقرزاده معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان صورت پذیرفت گفت: به منظور شناخت تمام بهره برداران کشاورزی و دستیابی به اطلاعات بخش کشاورزی با هدف برنامه ریزی اقتصادی تولید محصولات، رعایت الگوی کشت، هدایت کشاورزی سنتی و معیشتی به کشاورزی صنعتی و مدرن و دستیابی به توسعه پایدار، تفاهم نامه فوق به امضای طرفین رسید.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان افزود: در اجرای این تفاهم نامه مقرر شده همکاری و هماهنگی در صدور شناسنامه اراضی با همکاری و جلب مشارکت مردمی صورت گیرد.

وی ادامه داد: برابر این تفاهم نامه علاوه بر اطلاعات مکانی از طریق نقشه ها و عکس های موجود اطلاعات توصیفی بهره برداران نیز در شناسنامه صادره قید خواهد شد.

مهندس شفیعی در پایان ضمن ابراز امیدواری از اجرای این مهم گفت: انتظار می رود کشاورزان، بهره برداران و مدیران سازمان جهاد کشاورزی در راستای اجرای این تفاهم نامه مساعدت لازم را با سازمان نظام مهندسی داشته باشند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید