Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی تاکید کرد:

لزوم تسریع در اجرای احکام برخورد با تغییر کاربری‌ اراضی کشاورزی در آذربایجان شرقی

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به اتفاق معاونین و جمعی از مدیران سازمان و ادارات تابعه با دکتر بابک محبوب علیلو دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی دیدار نمود.

لزوم تسریع در اجرای احکام برخورد با تغییر کاربری‌ اراضی کشاورزی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، دادستان عمومی و انقلاب تبریز در این دیدار ضمن تشکر از تعامل سازنده بین دستگاه قضایی و جهادکشاورزی جهت حفظ کاربری اراضی کشاورزی ، بر لزوم تسریع در اجرای احکام برخورد با تغییر کاربری‌ اراضی کشاورزی در آذربایجان شرقی تاکید نمود و گفت: باید اجرای احکام تغییر کاربری‌های اراضی کشاورزی که به قطعیت رسیده است، تسریع و بناها قلع و قمع شوند .

دکتر بابک محبوب علیلو با تاکید بر اینکه مدیران در زمینه گزارش هر گونه تغییر کاربری وظیفه مهمی دارند، بیان داشت: به محض کوچک‌ترین حرکتی از سوی متخلفان، جهاد کشاورزی باید به آنها اخطار دهد و یگان حفاظت از اراضی کشاورزی که اخیراً ایجاد شده است در این خصوص وظیفه دشواری دارد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی نیز ضمن تبریک مسئولیت جدید به داستان عمومی و انقلاب تبریز افزود: بی شک حضور حضرتعالی که فردی متعهد و با تجارب و اندوخته‌های مدیریتی در مسئولیت‌های خطیر قضایی هستید در رأس دادستانی کلانشهر تبریز، موجب رشد و ارتقاء دستگاه قضا در استان خواهد شد.

مهندس اکبر فتحی بر عزم و آمادگی این سازمان و ادارات تابعه در برخورد با جرایمی همچون مقابله با تغییر کاربری اراضی کشاورزی تاکید نمود.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید