Iranian Agriculture News Agency

مهندس اکبر فتحی به سمت فرمانده پایگاه مقاومت 57 فجر سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی منصوب شد

مهندس اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به سمت فرمانده پایگاه مقاومت 57 فجر جهادکشاورزی استان منصوب شد.

مهندس اکبر فتحی به سمت فرمانده پایگاه مقاومت 57 فجر سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی منصوب شد

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، در حاشیه جلسه شورای هماهنگی سازمان که در سالن همایش اداره کل دامپزشکی استان برگزار شد با تقدیم حکمی از طرف مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه عاشورا ، مهندس اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به سمت فرمانده پایگاه مقاومت 57 فجر جهادکشاورزی استان منصوب شد.

در این حکم خطاب به مهندس اکبر فتحی آمده است: بنا به پیشنهاد فرمانده محترم حوزه مقاومت کارمندی شهید قاضی طباطبایی (ره) جنابعالی را به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت 57 فجر جهادکشاورزی استان منصوب می نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب العین قرار دادن تقوا، جهاد در راه خدا، رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی و موسس شجره طیبیه بسیج حضرت امام خمینی (ره) و فرامین، تدابیر و منویات ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای "مدظله العالی" بتوانید با بهره گیری از امکانات مادی و معنوی، با همت و تلاش هر چه بیشتر حضور سازمان یافته مردم به ویژه جوانان در بسیج اقشار را فراهم و آنان را در صحنه های مورد نیاز انقلاب شکوهمند اسلامی به کارگیری نمائید و در جهت پویایی بسیج ده ها میلیونی گامهای موثری بردارید و وظایف و انتظارات ذیل را به نحو مطلوبی پیگیری و برآورده سازید.

  1. جذب، سازماندهی، هدایت بر آموزش های نظامی و تشکیل حلقه های صالحین
  2. اعزام بسیجیان در برنامه های هفته بسیج، راهیان نور و مناسبت ها به ویژه هفته دفاع مقدس
  3. برنامه ریزی، هدایت و نظارت بر حضور بسیجیان در سایر برنامه های سپاه و بسیج

گفتنی در این مراسم حکم مهندس اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت 57 فجر جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی توسط سرگرد پاسدار رضایی فرمانده حوزه یک بسیج کارمندی شهید قاضی طباطبایی (ره) سپاه عاشورا تقدیم و از تلاشهای مهندس مهری تجلیل بعمل آمد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید