Iranian Agriculture News Agency

بیانیه سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق

سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در آستانه روز جهانی قدس با انتشار بیانیه ای جنایت خبیثانه رژیم جعلی صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن سرداران رشید مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی» و همرزمان شهیدشان را محکوم کرد.

بیانیه سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَقُولُوا لِمَنْ یُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌ بَلْ أَحْیَاءٌ وَلکِنْ لَاتَشْعُرُونَ

رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی بار دیگر در ادامه خونخواریها و جنایت های خود دست به اقدامی جنایتکارانه زد و ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران را در دمشق هدف حمله قرار داد. این حمله سفاکانه که در پی ناکامی این رژیم غاصب در غزه صورت گرفت، موجب به شهادت رسیدن رساندن سرداران رشید مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمدهادیحاجی رحیمی» و 5 تن دیگر از همرزمان شهیدشان شد.

هر چند که پس از جنایات های هولناکی که این غاصبان در حمله به بیمارستان ها، زنان و کودکان در غزه مرتکب شدند، هیچ اقدام ننگین و شرم آوری از جانب آنها دور از ذهن نبود، اما این بار این رژیم جعلی با اقدامی جنون آمیز، سند فروپاشی خود را امضا کرد و با حمله به یک مکان دیپلماتیک، بار دیگر به همه جهانیان نشان داد که کوچکترین ارزش و احترامی برای هیچ یک از قوانین و اصول بین المللی و انسانی قائل نیست. این حمله خبیثانه به همگان نشان داد که رژیم صهیونیستی به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست چرا که بنیان این رژیم جعلی بر ترور، غصب، جنایت، فریبکاری، دغلکاری، خیانت و نسل کشی استوار است و این بنیانی است که از خانه عنکبوت نیز سست تر است.

این خیال موهومی است اگر جنایتکاران تل آویو و حامیان آنها در کاخ سفید تصور کنند با به شهادت رساندن فرزندان این خاک می توانند در عزم آنها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محور مقاومت خللی ایجاد کنند. این جنایتکاران باید به خاطر داشته باشند که ما ملت امام حسینیم. شهادت عزم ما را استوارتر و ایمانمان در حمایت از مظلومین جهان را مستحکم تر می کند.

سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی ضمن محکومیت شدید این اقدام جنایتکارانه، از همه مسلمانان جهان، خصوصاً خانواده بزرگ جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی می خواهد با حضوری پررنگ در راهپیمایی روز قدس، جنایات رژیم گرگ خوی صهیونیستی را محکوم کرده و بیزاری خود را از این دیوسیرتان به همه جهانیان نشان دهند. رژیم صهیونیستی بداند که این حماقت آنها بدون جواب باقی نخواهد ماند و به حکم «ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم» پیروزی نهایی با سربازان اسلام خواهد بود و فرجامی جز انحطاط و فروپاشی در انتظار رژیم کودک کش صهیونیستی نیست.»

 

 

خبرنگار: مهسا رمضانی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید