Iranian Agriculture News Agency

نظارت بر بازار شب عید و ماه مبارک رمضان در شهرستان تبریز شدت گرفت

مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز طی گشت مشترک به همراه تعزیرات حکومتی تبریز از بازار محصولات اساسی در سطح شهر تبریز بازرسی کرد.

نظارت بر بازار شب عید و ماه مبارک رمضان در شهرستان تبریز شدت گرفت

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، ابراهیم فرقانی روز جمعه ۲۵ اسفندماه طی بازدید به همراه قاضی تعزیرات از بازار محصولات اساسی در حاشیه بازرسی و نظارت گفت: نظارت و بازرسی به‌صورت جدی در شهرستان تبریز پیگیری می‌شود به طوری که طی ماه جاری تا ۲۵ اسفندماه ۶۹۷ مورد بازرسی انجام می‌شود که از این میان ۶۷ مورد تخلف صنفی از سوی جهاد کشاورزی تبریز در تعزیرات حکومتی تبریز ثبت شده است.

وی افزود: از این میان ۲۱ مورد حکم به مبلغ 20 میلیارد ریال صادر شده است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز با اشاره به نقش مهم بازرسان در جلوگیری از هرگونه تخلف دلالان و سودجویان در بازار محصولات پروتئینی، بر تشدید نظارت بر بازار و تشدید نظارت بر بازار مرغ تاکید کرده و گفت: بازرسان جهاد کشاورزی تبریز هرگونه تخلف بالاتر از قیمت مصوب را ثبت کرده و بدون هیچ چشم پوشی به تعزیرات حکومتی تبریز گزارش می‌دهند.

فرقانی در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد: بازرسی‌های مذکور از واحدهای خبازی، عرضه مواد غذایی؛ فروشگاه‌‌های زنجیره‌ای؛ عمده فروشان اقلام اساسی برنج و شکر و مواد پروتئینی و حبوبات؛ فروشگاه‌های عرضه اقلام تنظیم بازار به ‌صورت جدی پیگیری می‌شود.

 

خبرنگار: مهسا رمضانی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید