Iranian Agriculture News Agency

اجرای طرح تشدید نظارت بر مایحتاج ماه مبارک رمضان و عید نوروز در اسکو

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسکو از اجرای طرح تشدید نظارت بر مایحتاج ماه مبارک رمضان و عید نوروز در اسکو خبر داد.

اجرای طرح تشدید نظارت بر مایحتاج ماه مبارک رمضان و عید نوروز در اسکو

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، ابوالفضل فرشبافیان با اعلام این مطلب گفت: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز و نیاز مردم بر تامین مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی و در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و لزوم مهار تورم، ایجاد آرامش و امنیت غذایی، مدیریت و نظارت بر زنجیره کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی در حلقه‌های تامین و تولید جهت جلوگیری از کمبود، احتکار و افزایش قیمت کالاهای پرمصرف و اولویت دار طرح نظارتی از یکم اسفند ماه لغایت ۳۱ فروردین ماه هم‌زمان با سراسر کشور در اسکو نیز  آغاز شده است.

وی افزود: در نتیجه بررسی قیمت اقلام خوراکی بالاخص تخم‌مرغ، خرما، نان و... و بازدید از فروشگاه‌های خواربار در سطح شهر اسکو توسط کارشناسان و مسئولان تنظیم بازار این مدیریت در قالب گشت مشترک با نماینده فرمانداری، نماینده اتاق اصناف و نماینده اداره صمت انجام شده و در طول طرح تشدید، نظارت ادامه دارد.

فرشبافیان خاطرنشان کرد: گران‌فروشی و کم فروشی، عدم نصب قیمت اقلام، تاریخ انقضاء، شرایط بهداشتی از جمله مهم‌ترین موارد بررسی شده در این بازدیدها است و با متخلفین در مجرای قانون برخورد خواهد شد.

 

خبرنگار: مهسا رمضانی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید