Iranian Agriculture News Agency

تجلیل وزارت جهادکشاورزی از خانواده بزرگ روابط عمومی بخش کشاورزی استان آذربایجان شرقی

مشاور وزیر جهادکشاورزی و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی با اهدای لوحی به مشاور رئیس سازمان و مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی از تلاش‌های خانواده بزرگ روابط عمومی بخش کشاورزی استان آذربایجان شرقی در تحقق برنامه‌های قرارگاه جهاد تبیین قدردانی کرد.

تجلیل وزارت جهادکشاورزی از خانواده بزرگ روابط عمومی بخش کشاورزی استان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، در لوح اهدایی فاطمه زارعان مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی خطاب به وحید کاظم زاده مشاور رئیس سازمان و مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی آمده است:

«نقش روابط عمومی در روزگار معاصر و در هنگامه پیشتازی رسانه ها، از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ آگاهی بخشی، اقتناع، اعتماد سازی و تعامل مستمر با جامعه ای آگاه و روز آمد مستلزم تلاش و توانمندی مضاعف در این عرصه می باشد. ماهیت استثنایی روابط عمومی، پیچیدگی و تخصص های آن سبب گشته تا آن گروه از مدیران و کارشناسان روابط عمومی که دانش، تخصص، روحیه جهادی و در عین حال خلاق و خستگی ناپذیرند، در این عرصه همواره موفق و بالنده باشند.

 اینک که جنابعالی با به کارگیری هنر، مهارت و دانش خود در راه اعتلای اطلاع رسانی بهینه و ارتباط مطلوب و صمیمانه بین مردم و سازمان در مسیر جهاد تبیین و مقابله با تحریف واقعیت ها، ارتقای بینش جامعه و تحقق اهداف دولت مردمی سیزهم ، گام برمی دارید، جای بسی تحسین و تقدیر دارد.

 ضمن عرض تبریک فرا رسیدن بهار قرآن و بهار طبیعت و شادباش به خاطر این موفقیت از زحمات و تلاش های ارزنده شما و تمام کارکنان خدوم آن سازمان که در راستای سرافرازی و اعتلای کشور و تحقق سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و برنامه های دولت مردمی اهتمام ویژه دارید قدردانی می نمایم.»

 

خبرنگار: مهسا رمضانی

حجم ویدیو: 1.20M | مدت زمان ویدیو: 00:00:09
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید