Iranian Agriculture News Agency

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی تبریز:

ضرورت نظارت بر توزیع کالا‌های اساسی در آذربایجان شرقی

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی تبریز گفت: دستگاه‌های اجرایی و نظارتی باید بر نحوه و نوع توزیع کالا‌های اساسی هم‌زمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و نوروز همت کنند.

ضرورت نظارت بر توزیع کالا‌های اساسی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، بابک محبوب علیلو در جلسه نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالا‌های اساسی که با حضور اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی برگزار شده بود، بر اقدام و مقابله با تخلفات و جرایم مربوطه تاکید کرد و گفت: باید توجه داشت که هر گونه مقابله با تخلفات این حوزه جز با نظارت دقیق بر روند عرضه و توزیع کالا‌های اساسی میسر نخواهد شد.

وی همکاری و همگرایی سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی را در حفظ و کنترل قیمت‌ها و توزیع کالا‌های اساسی مهم دانست و افزود: تمام دستگاه‌های متولی موظف هستند تا از حداکثر ظرفیت‌های قانونی و اجرایی خود را برای حفظ حقوق شهروندان استفاده کنند.

محبوب علیلو بازرسی‌های مستمر و هدفمند، نظارت دقیق بر فعالیت اصناف، نظارت بر نحوه عرضه کالا‌های اساسی، مسائل مربوط به نهاده‌های دامی، رصد مستمر وضعیت بازار به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان و ایام پایانی سال را از مهمترین تکالیف دستگاه‌های اجرایی و نظارتی برشمرد و خاطرنشان کرد: در این زمینه باید به گونه فعالیت شود که حقوق مصرف کنندگان حفظ و بازار دچار التهاب نشود.

وی به موضوع کالابرگ که به دهک‌های اول تا هفتم جامعه تعلق گرفته است اشاره کرد و توضیح داد: برخی از گزارش‌ها به دادستانی مرکز استان واصل شده است که بیانگر تخلفات برخی فروشگاه‌ها در ارائه خدمات کالا برگ است که در این خصوص باید برنامه‌ریزی‌های دقیق انجام شود تا فرصتی که دولت در اختیار مردم قرار داده است به درستی اجرا و باعث رضایتمندی مردم شود.

 

خبرنگار: مهسا رمضانی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید