Iranian Agriculture News Agency

دعوت رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی برای شرکت در انتخابات

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی ازمردم فهیم و به ویژه تولیدکنندگان و بهره‌برداران بخش کشاورزی این استان برای شرکت در انتخابات پیش رو دعوت کرد.

دعوت رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی برای شرکت در انتخابات

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، اکبر فتحی گفت: در ایامی قرار داریم که برای شرکت در انتخابات آماده می‌شویم، باتوجه به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری را پیش رو داریم و همیشه جوامع روستایی و عشایری در صحنه بودند و در انتخابات‌های کشور هم حضور حداکثری را داشتند، طبیعتاً در این انتخابات پیش رو هم حضور حداکثری خواهند داشت.

وی افزود: اما آنچه که ایجاب می‌کند ما بیش از پیش در این انتخابات شرکت بکنیم موقعیتی است که کشورمان در آن قرار دارد و توصیه‌هایی که مقام معظم رهبری نسبت به مشارکت در انتخابات دارند.

فتحی توضیح داد: مسئله اصلی ما هم در بخش کشاورزی، خلاهای قانونی است که برای توسعه بخش کشاورزی، حمایت از بخش کشاورزی، برای حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی در راستای ایجاد امنیت غذایی داریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی ادامه داد: طبیعتاً با مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانیم به این اهداف دست پیدا کنیم، می‌توانیم نمایندگانی را به مجلس شورای اسلامی ارسال کنیم که دغدغه‌مند باشند و دغدغه‌های بخش کشاورزی را برطرف بکنند. همه باهم در انتخابات پیش رو، اعضای مجلس خبرگان و نمایندگان مجلس را گزینش خواهیم کرد و با حضور حداکثری هم در سرنوشت خودمان سهیم خواهیم شد و هم ثبات انقلاب خودمان را تضمین می‌کنیم.

 

خبرنگار: مهسا رمضانی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید