Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی به مناسبت روز مهندس

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی پنجم اسفند، روز ملی مهندسی را که امسال مصادف با فرخنده روز نیمه شعبان است، به تمامی مهندسان پرتلاش و زحمتکش به ویژه مهندسان بخش کشاورزی و جهادگران عرصه تولید و امنیت غذایی تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی به مناسبت روز مهندس

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، متن کامل پیام اکبر فتحی به شرح زیر است:

«پنجم اسفندماه زادروز خواجه نصیرالدین طوسی از چهره های برجسته علمی در دنیاست که در تقویم رسمی کشور به نام روز مهندس نامگذاری شده است. این روز یادآور این است که نگاه علمی و تخصصی به موضوعات و مسائل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باعث پیشرفت و شکوفایی جامعه می شود.

مهندسان ایرانی به عنوان سرمایه تخصصی کشور، قادرند با بهره‌مندی از توانمندی‌های خود در عرصه‌های مختلف، جامعه را در رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار، یاری کنند. گامهای مهمی نیز که در بخش کشاورزی استان آذربایجان شرقی برداشته می‌شود مرهون و مدیون مهندسانی است که بی ادعا در بخشهای مختلف سازمان گسترده جهاد کشاورزی ، ادارات تابعه و سایر ادارات و سازمان های مرتبط به ویژه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی در حال فعالیت هستند.

اینجانب برخود لازم می‌دانم از زحمات بی بدیل تمامی همکاران عزیزم، به ویژه مهندسانی که پرتوان و پرتلاش، با عزت و غیرت برای تامین امنیت غذایی ایران اسلامی کوشش می‌کنند و صادقانه برای خدمت به بخش کشاورزی گام برمی‌دارند قدردانی کرده و روز مهندس را به یکایک این بزرگواران تبریک عرض کنم. امید است مهندسین شریف، با تقویت اخلاق حرفه ای و داشتن روحیه خودباوری بتوانند تحولاتی عظیم در راستای تحقق امنیت و اقتدار غذایی کشور عزیزمان رقم بزنند و در پرتو الطاف خداوند بزرگ همچنان منشاء آثاری ماندگار و تحول برانگیز برای سربلندی کشور عزیزمان ایران باشند.

 

اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی»

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید