Iranian Agriculture News Agency

استحصال خاویار برای اولین بار در شهرستان جلفا

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جلفا از استحصال خاویار برای اولین بار در شهرستان جلفا خبر داد.

 استحصال خاویار برای اولین بار در شهرستان جلفا

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، رضا عباسی در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان جلفا در محل مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان گفت: نشست رسانه‌ای کمک می‌کند پیام روابط عمومی در سطح رسانه‌ها و افکار عمومی منتشر شود که می‌تواند بهترین ابزار برای انتقال پیام کسب‌وکارها و شرکت‌ها در میان افکار عمومی باشد.

وی ضمن قدردانی از اصحاب رسانه برای انعکاس اخبار دستاوردها و عملکرد 29 ماهه جهاد کشاورزی و اهم اقدامات انجام‌شده در حوزه‌های آب‌وخاک، حفاظت از اراضی، تنظیم بازار و تأمین و توزیع کالاهای اساسی و... را تشریح و به بیان اهداف پیش رو در راستای ارتقای سطح تولید و کشاورزی شهرستان پرداخت.

عباسی در ادامه به استحصال خاویار برای اولین بار در شهرستان جلفا اشاره داشت و  بیان کرد: مقدار ۶ کیلوگرم خاویار خالص برای اولین بار از ماهی خاویاری که کل دوره پرورش و رشد آن در داخل استان سپری‌شده بود به دست آمد.

وی در پایان بابیان اینکه در سال جاری فعالان بخش کشاورزی شهرستان جلفا در سطح استان آذربایجان شرقی با تعداد هشت تولیدکننده برتر و برگزیده ملی و استانی در بین شهرستان‌های استان، رتبه دوم را به خود اختصاص داد، افزود: این موفقیت مرهون تلاش شبانه‌روزی کارشناسان و همکاران زحمتکش مجموعه مدیریت جهاد کشاورزی و فعالان بخش کشاورزی شهرستان است.

 

خبرنگار: مهسا رمضانی

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید