Iranian Agriculture News Agency

تشکیل شورای هم افزایی و اتاق فکر بانوان سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از تشکیل شورای هم‌افزایی و اتاق فکر بانوان سازمان جهاد کشاورزی این استان خبر داد.

تشکیل شورای هم افزایی  و اتاق فکر بانوان سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید نجفی در اولین جلسه شورای هم‌افزایی و اتاق فکر بانوان سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی بیان کرد: این شورا متشکل از نمایندگان بانوان از هر معاونت و مدیریت سازمان است که باهدف همفکری و برنامه‌ریزی تشکیل‌شده است و پیشنهاد‌های مطرح‌شده در این شورا به حوزه نمایندگی ولی‌فقیه وزارت جهاد کشاورزی ارسال خواهد شد و بعد از بررسی به مرحله اجرا در می‌آید.   

وی خاطرنشان کرد: مباحث آموزشی، فرهنگی، عقیدتی، رفاهی، محتوا و پژوهش‌های مربوط به همکاران سازمان، حقوقی و مشاوره، جوانی جمعیت و خانواده ازجمله مواردی است که در این شورا مطرح می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نجفی بیان کرد: در این شورا علاوه بر برنامه‌ریزی برای برنامه‌های مربوط به بانوان سازمان، خانواده‌های همکاران نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه تاکنون 380 نفر از تسهیلات فرزندآوری و ازدواج همکاران که با همت حوزه نمایندگی ولی‌فقیه ارائه شده است استفاده کرده‌اند، ادامه داد: پیشنهاد شده برای بیماران خاص نیز این تسهیلات ارائه شود.

 

خبرنگار: مهسا رمضانی 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید