Iranian Agriculture News Agency

رتبه اول شهرستان شبستر در تعداد برگزیدگان بخش کشاورزی استان آذربایجان شرقی

فعالان بخش کشاورزی شهرستان شبستر درسطح استان آذربایجان شرقی با تعداد ۹ تولیدکننده برتر و برگزیده در بین شهرستان‌های استان، رتبه اول را به خود اختصاص داد.

رتبه اول شهرستان شبستر در تعداد برگزیدگان بخش کشاورزی استان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، مدیرجهادکشاورزی شهرستان شبستر در حاشیه مراسم تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: تأمین امنیت غذایی مرهون مجاهدت‌ها و تلاش‌های کشاورزان عزیز است.

در این میان، کشاورزان برگزیده به‌عنوان قهرمانان بخش کشاورزی با برخورداری از دانش، مهارت و صلاحیت حرفه‌ای، از منابع آب و خاک به نحو خردمندانه‌تری برای تولید کشاورزی بهره می‌گیرند و از این منظر به‌عنوان الگو و سرمشق حرفه‌ای سایر کشاورزان محسوب می‌شوند.

محرم آقائی افزود: مدیریت هماهنگی ترویج سازمان، هرساله با هدف ارج نهادن و تجلیل از تولیدکنندگان ممتاز بخش کشاورزی و همچنین به ‌منظور فراهم کردن بستر لازم برای بسط دانش و تجارب کشاورزان پیشرو نسبت به شناسایی، معرفی و تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی در سطوح شهرستان، استان و ملی اقدام می‌کند.

وی افزود: از‌ جمله اهداف اصلی این برنامه ایجاد انگیزه برای فعالان بخش کشاورزی و تشویق آنان به ادامه و توسعه فعالیت در بخش کشاورزی، معرفی الگوهای عملی موفق و تکرارپذیر برای سایر کشاورزان و معرفی ظرفیت‌های بخش کشاورزی به‌عنوان بخشی مولد و پویا و تلاش اعتلای جایگاه خطیر جوامع کشاورزی در تأمین امنیت غذایی است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان شبستر با بیان اینکه در سالجاری فعالان بخش کشاورزی شهرستان شبستر درسطح استان آذربایجان شرقی با تعداد ۹ تولید کننده برتر و برگزیده در بین شهرستان‌های استان، رتبه اول را به خود اختصاص داد افزود: این موفقیت مرهون تلاش شبانه روزی کارشناسان و همکاران زحمتکش مجموعه مدیریت جهادکشاورزی و فعالان بخش کشاورزی شهرستان است.

 

خبرنگار: مهسا رمضانی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید