Iranian Agriculture News Agency

رتبه نخست استان آذربایجان شرقی در طرح نظارتی شمیم مهر

با اهدای لوح تقدیر جداگانه‌ای توسط وزیر جهاد کشاورزی و معاون بازرگانی وزیر جهاد کشاورزی از سعید پورحیدر مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی استان آذربایجان شرقی به دلیل کسب رتبه نخست استان آذربایجان شرقی در کشور در طرح نظارتی شمیم مهر تجلیل شد.

رتبه نخست استان آذربایجان شرقی در طرح نظارتی شمیم مهر

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، در حاشیه دومین گردهمایی تخصصی مدیران بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی بخش کشاورزی سازمان‌های جهادکشاورزی استان‌ها در تهران با اهدای لوح تقدیر توسط محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی از سعید پورحیدر مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی استان آذربایجان شرقی از بابت نظارت عالیه بر تنظیم بازار، رعایت حقوق مصرف کنندگان، ایجاد ثبات و آرامش در بازار، کنترل قیمت کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی و همکاری مضاعف در جلوگیری از تخلف، احتکار و گران‌فروشی تجلیل شد.

بر اساس این گزارش، احمد خانی نوذری معاون بازرگانی وزیر جهاد کشاورزی نیز با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از سعید پورحیدر مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی استان آذربایجان شرقی از بابت اجرای وظایف بازرسی و نظارت عالیه بر تنظیم بازار در طرح شمیم مهر و کسب مقام اول کشوری مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی استان آذربایجان شرقی در طرح نظارتی شمیم مهر و از سید طاهر میراحمدی مسئول بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی شهرستان آذرشهر از بابت نظارت عالیه بر تنظیم بازار، رعایت حقوق مصرف کنندگان، ایجاد ثبات و آرامش در بازار، کنترل قیمت کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی و همکاری مضاعف در جلوگیری از تخلف، احتکار و گران‌فروشی تقدیر کرد.

در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ براساس شاخص‌های تعریف شده توسط دفتر نظارت و بازرسی بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی، مدیریت نظارت و بازرسی بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی با چهار هزار و ۵۰۷ مورد بازرسی از ۱۴ شهریورماه سال جاری الی سه آبان‌ماه و ثبت ۵۴۵ تخلف در سامانه یکپارچه مدیریت بر بازار (سیمبا)، رتبه  اول را در بین ۳۲ استان کشور در طرح نظارتی شمیم مهر کسب کرده است.

طرح نظارتی شمیم مهر در آستانه فصل پاییز و بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و نیاز مردم  بر تامین مایحتاج عمومی کالاهای اساسی از قبیل گوشت قرمز، گوشت مرغ، شکر، روغن، برنج، تخم مرغ، لبنیات و ... و با عنایت به رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری در هفته دولت و در راستای اجرای فرامین معظم له و لزوم مهار تورم،  ایجاد آرامش و امینت غذایی، مدیریت و نظارت بر نحوه عرضه و توزیع کالاهای اساسی در راستای جلوگیری از کمبود، احتکار و افزایش قیمت کالاهای پر مصرف و اولویت دار از ۱۴۰۲/۰۶/۱۴ لغایت ۱۴۰۲/۰۸/۰۳ به‌منظور تشدید نظارت و بازرسی بر تمام مراکز تامین کالا و کارخانجات تولیدی انبارها، سردخانه‌ها، مراکز خرید عمده و گلوگاه‌های عرضه کالا با بهره‌گیری از تمام امکانات و توان نیروهای بازرسی جهاد کشاورزی، نیروهای صمت، اتاق اصناف بسیج ، اصناف سازمان دامپزشکی و با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی کشور و برگزاری گشت‌های مشترک دقیق و اثر بخش برگزار شد.

در لوح اهدایی محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی خطاب به سعید پور حیدر آمده است:

«توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار متعال را نیز در پی خواهد داشت. با عنایت به تلاش های شبانه روزی و خدمات صادقانه، ایفای نقش سازنده در اجرای وظایف و نظارت عالیه بر تنظیم بازار، رعایت حقوق مصرف کنندگان، ایجاد ثبات و آرامش در بازار، کنترل قیمت کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی و بکاری مضاعف در جلوگیری از تخلف، احتار گرانفروشی و... که مرهون تلاش ها و همکاری بی دریغ جنابعالی و همکاران آن حوزه در خدمت به مردم و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد. بدینوسیله از زحمات ارزنده جنابعالی تقدیر و تشکر می آید.»

 در لوح اهدایی احمد خانی نوذری معاون بازرگانی وزیر جهاد کشاورزی نیز خطاب به سعید پورحیدر آمده است:

«توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار متعال را نیز در پی خواهد داشت. با عنایت به تلاش های شبانه روزی و خدمات صادقانه جنابعالی و ایفای نقش سازنده در اجرای وظایف بازرسی و نظارت عالیه بر تنظیم بازار در طرح شمیم ماه مهر جهت ایجاد ثبات و آرامش در بازار، بدینوسیله از زحمات جنابعالی در به ثمر ساندن برنامه های این معاونت تقدیر به عمل می آید.»

 

خبرنگار: مهسا رمضانی

حجم ویدیو: 11.85M | مدت زمان ویدیو: 00:00:25
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید