Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی به مناسبت اعیاد شعبانیه

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با صدور پیامی ضمن تبریک فرارسیدن فرخنده ایام اعیاد شعبانیه و میلاد اسوه‌های آزادگی، جهاد، فداکاری، ایثار و ازخودگذشتگی، روز پاسدار را به مدافعان دلیر نظام مقدس جمهوری اسلامی و روز جانباز را به مجاهدان فداکار و عموم مردم ولایت‌مدار، بصیر، مومن و انقلابی استان تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی به مناسبت اعیاد شعبانیه

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، متن پیام  اکبر فتحی به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

در طلیعه ماه شعبان، تجلی انوار سرمدی، حضرت امام حسین(ع)، سرور آزادگان جهان و حضرت ابوالفضل العباس(ع)، پرچمدار وفا و فداکاری و حضرت امام سجاد(ع) قرار داریم.

ماه شعبان، ماه اعیادی باشکوه و آسمانی است؛ ایامی که با میلاد با سعادت حضرت امام حسین(علیه السلام) و ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) و میلاد حضرت امام سجاد (علیه السلام) آغاز می شود شور و شعفی بی بدیل در دل و جانمان می پراکند.

سوم شعبان، زادروز ولادت سپهر آزادگی، کشتی نجات و مشعل فروزان هدایت، حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) است. این روز خجسته و مبارک که به پاس مجاهدات دلاورانه پاسداران میهن اسلامی به عنوان روز پاسدار نام گذاری شده است، در حقیقت روز میثاق دوباره پاسداران انقلاب اسلامی با امام و مولایشان است. بی تردید عزت، اقتدار و امنیت این مرز و بوم مرهون ایثارگری دلاورانی است که بی وقفه هر دم آن با تقدیم جان خویش حفظ کرده اند.

چهارم شعبان المعظم، سالروز میلاد بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) است، به راستی که جانبازان سرافراز ایران اسلامی با پیروی از اسوه وفاداری و ایثار، حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام)جانفشان عرصه های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گردیده اند و در راه دین، ولایت و دفاع از کشور به مقام جانبازی و ایثارگری نائل آمدند و چه لقبی برازنده تر و نیکوتر از شهید زنده برای این انسان های وارسته و ثابت قدم می توان یافت.

پنجمین روز از ماه شعبان المعظم با سالروز ولادت با سعادت امام چهارم شیعیان حضرت امام سجاد (علیه السلام) مصادف است. امام زین العابدین (علیه السلام) در عبادت خداوند متعال الگویی بزرگ برای بشریت است و کتاب صحیفه سجادیه ایشان مملو از دعاها و جملات زیبا در پرستش پروردگار یکتاست که همگان باید از آن بهره مند شویم.

اینجانب فرارسیدن اعیاد خجسته ماه پر خیر و برکت شعبان را به ملت شریف ایران اسلامی، مردم عزیز و همیشه در صحنه استان، همه پاسداران و جانبازان گرانقدر و خانواده های همیشه سرافراز شهداء کشور عزیزمان ایران اسلامی بخصوص فرماندهان فداکار و ولایتمدار و پاسداران مخلص سپاه عاشورا ، ایثارگران و جانبازان معزز از نسل سنگرسازان بی سنگر تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه این عزیزان، موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدای والامقام در سایه  توجهات حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه شریف) و با بهره گیری از رهنمودهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی رحمة الله علیه و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب از درگاه خداوند متعال مسالت می‌کنم.»

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید